טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

ישנם יתרונות וחסרונות לכל טיפול.אנשים שחווים כאבים בגוף פונים למסאז.ניתן להפחית דלקת ולרפא את הגוף מכאבים.בחירת מעסה רפואי חשוב בהיבט הטיפולי והרפואי.מסאז עד הבית מומלץ שתוכלו לנוח לאחר הטיפול.לפניכם מדריך מקיף לטיפולי מגע.רקמות טיפול אינטנסיבי ועמוק.מטרתו לאזן בעיות הנוצרות מעומס עוזר בהפחתת העומס והלחץ.

כניסה עמוקה לשרירים על ידי אגודלים,מרפקים,ואמות.מתאים למקרים של גב תחתון תפוס. מבוצע תיפוף על הגוף על מנת לשחרר שרירים ולהמריץ את הדם.בעיות רבות נגרמות מליקויים כמו ישיבה מרובה,פעילות ספורטיבית מאומצת.בהיעדר פעילות ספורטיבית נוצר לחץ ועומס על שרירי הגוף.נהיגה ממושכת,הקלדות על מחשב,וכמובן לחץ וסטרס.עוצמת המגע עמוקה ומתאים לסובלים מבעיות שלד ושרירים.מתמקד בגב,אגן,שרירי ישבן,כתפיים וצוואר.

 

טיפולי עיסוי ללא שמנים

טיפולי מגע יכולים לכלול שמנים או לא .כל טיפול שונה מהאחר וכולם נחשבים טובים.בחלק זה נדון בטיפולי מגע ללא שמנים המתבצעים בביגוד מלא.טווינא טיפול דינאמי וממריץ את הגוף.מבוצע באמות כפות ידיים,שורש כפות ידיים,גב כפות ידיים ומתיחות.כולל טכניקת תיפוף המזרימה את הדם.משחרר את הגוף משרירים תפוסים ויעיל מאוד בפתירת דלקות.לסובלים מפריצת דיסק מומלץ לשחרור כאבים והקרנות לרגליים.חשוב לתפקוד המטופל בפרט אם הגוף “תקוע”.הטיפול בביגוד מלא על מנת מתיחות ומניפולציות.

שיאצו פירושו לחץ אצבע.מתאפיין בלחיצות על מרידיאניים.אילו המרדיאנים חסומים האדם יחווה כאב.נחשב לפופלארי מאוד ומסווג כטיפול רפואי.מטופלים שעברו שיאצו קשה לחזור לבסיס עיסוי שבדי קלאסי.הטיפול מתאפיין בלחיצות אצבע הנחשבות לעמוקות.שימוש בכפות הידיים ולעיתים גם כפות רגליים.מטופלים מתחברים מאוד לשיאצו טיפול משחרר אבל לא קשה מדי.העיסוי מתאים בהריון בעקבות כאבי גב במהלך ההריון.

ישנם מטפלים רבים המעניקים עיסוי בנתניה עד הבית וזוהי בחירה נהדרת מהעובדה שמגיעים עד אליכם הביתה עם כל הציוד,דבר אשר חשוב מבחינה רפואית,מפאת העובדה שתוכלו לנוח אחרי הטיפול

עיסויים מיוחדים מעניקים טיפול עוצמתי.תאי הרבל עוצמתי ברמה הנפשית והפיזית.עשבי מרפא דחוסים בתוך בד.את הצמחים מחממים בסיר אידוי.כאשר מגיע לרתיחה מפעילים לחץ בעזרת תנועות סיבוביות.אחד מטיפולי הגוף המבוקשים בשל היכולת לשחרר שרירים תפוסים.

אבנים חמות מהווה טקס אינדיאני הנחת אבנים על הגוף.הנשים היו מחכות לבעלים אחרי יום עבודה.ביצעו עיסוי לשחרור שרירים תפוסים.בתחילת מניחים אבני בזלת חמים מצידי עמוד שדרה.הנחת אבני בזלת בגב תחתון  וצוואר.שמים אבנים גדולות חמות המשחררות את הלחץ.הנחת אבנים על הגב .במקביל מבוצע עיסוי עם אבנים חמות נוספות.הטיפול נחשב מפנק אך משחרר מאוד ומקל על כאביי שרירים.

קונכיות חמות טיפול המשלב חום,פילינג,ועיסוי.אחד הטיפולים המפנקים ביותר בשל חום הצדפות.פילינג הגוף עדין ומנקה את העור היטב.הצדפות בנויות מחרסינה ומגיעות אלינו מהפיליפינים.אל הצדפה עצמה מכניס/ה המעסה שקית אצות ים ושקית חימום.זו שומרת על חום הצדפה לאורך כל העיסוי.במהלך הטיפול עובדים על שרירי הגוף,כולל עיסוי מושקע לצוואר ולפנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי