טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

מעסים מקצועיים ומיומנים יפתרו לכם בעיות בקלות.בחרו מעסה שיוכל לזהות בעיות רפואיות.מטפל טוב פותר לכם בעיות כרוניות במספר מפגשים.מטופלים מעדיפים לקבל טיפול לפי המלצות חברים.ישנם אלמנטים רבים שצריך לדעת לפני טיפול.בחירת מסאגיסט נחשב לקריטי.מבחינת התוצאות שתרצו להגיע אליהם.פתירת בעיות בגוף מחייב הגעה לטיפולים רציפים.עיסויים על בסיס שבועי על מנת להגיע לתוצאות טובות.אין דרכי קיצור זו עבודה קשה והצלחתה תלויה גם בכם.איך בוחרים מעסה רפואי?כל מה שצריך לדעת על בחירת מעסה .

בחירת מטפל או מטפלת עניין של הרגשה ונוחות בלבד.לא משנה זהות המעסה חשוב שהטיפול יהיה טוב.בחירת מטפל חשוב הכרת הגוף,עוצמת העיסוי וטכניקת הטיפול. מטפלות לא יוכלו להגיע לעוצמות חזקות באצבעות ובשורש כפות ידיים.הם מחפות על עניין העוצמה בכניסה עם מרפקים.לא לכל אחד מתאימה שיטה זו שיקול שתצטרכו לעשות.אם אתם מחפשים עיסוי רפואי מטפל יוכל לעזור פה הרבה יותר.

הכשרת המעסה -חיבור וכימיה מטפל או מטפלת

 בשיחה הטלפונית מרגישים את האנרגיה.אמון בין המעסה למטופל חשוב.אל תחששו לשאול שאלות בכל מה שקשור לטיפול.ברגע שתסמכו על המטפל הטיפול גם יצליח.המעסה מטפל בגופכם שאתם חשופים לגמרי.הבריאות והגוף שלכם בידיים שלו.אנשים שחוששים בטיפולים גורמים לכיווצים של שרירים.דבר המקשה על הטיפול ועל התוצאות.ככל שתאפשרו למעסה לעבוד תגיעו לתוצאות טובות.

לימודיו של המטפל אינם מעידים על יכולותיו.ישנה חשיבות לידע המטפל באנטומיה ופזיולוגיה.שאלו את המטפל/ת על מסלול לימודיו אל תחששו.יש מטפלים שעובדים שנים רבות אך לא מתמחים בכאב.חשוב לבחור מטפל שהוסמך ומכיר את הגוף. קל וחומר בטיפול עיסוי רפואי שמטרתו לפתור בעיות.תעודת הסמכה חשובה במקרים של החזרים מחברת הביטוח אם קיים ביטוח רפואה משלימה.

חשוב לבחור מעסה מנוסה מקצועי ומיומן.יקח למטפל/ת כמה ד’ק לדעת הכל.זמן בטיפול קריטי כל דקה חשובה.אנשים רבים סובלים מכאבי גב כרוניים.ידע המעסה חשוב בטיפולים מורכבים ויפתור לכם כאבים חזקים.טיפול מדויק יפתור סבל מיותר.עוצמת טיפול חשוב כאשר מדובר בבלט דיסק ופריצת דיסק.משמעות גדולה לעוצמת עיסוי מתבטא בשחרור השרירים והכאבים. 

מסאז לא אמור להיות נעים.אלא אם ברצונכם טיפול מרגיע להפחתת סטרס.מסג’ רפואי מטרתו לפתור בעיות בגוף.תורם לשיפור איכות החיים.מתבטא בתנועה,ושיפור תפקוד השרירים.הרבה מטופלים אומרים “לא הכרתי את השרירים האלה” זה תפקידו של המעסה.עוצמת עיסוי חשוב בהצלחת הטיפול כאשר מדובר בכאבים.טיפול “האזורים הבעייתיים” צוואר וגב תחתון.קל וחומר אם קיים פריצת דיסק.הגעתם לטיפול עיסוי רפואי וקיימת בעיה רפואית.ישנו צורך לטפל בדברים הבעייתיים תחילה.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי