טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

עיסוי תאי הרבל באג'ס,עיסוי רפואי,דלקות שרירים,

טיפולי מגע מונעים כאבים בגוף.גב תפוס,כאבי שרירים,פריצת דיסק.עיסויים יעילים להפגת כאבים בגוף.המציאות מביאה אותנו לכאבים שונים.חלק מהבעיות נגרמות בשל מאמץ של הגוף.תתפלאו פעילות ספורט עשוי לגרום לכך.ההנחה כי במהלך יום-יום הכול תקין.אחד האשליות עד שמגיע התקף.פריצת דיסק או בלט דיסק הם בעיה של הישנות חוליות. לולא מטופלים היו יודעים התגובה הייתה אחרת לגמרי.מדוע חשוב לטפל דווקא שאין כאבים בגוף. כיצד מס’ג רפואי יעזור להשתקם מהכאבים.

מידי יום אני מטפל במצבים חריפים של כאבים.גב תחתון תפוס הוא התלונה העיקרית.נפגעת היכולת לנוע,לשבת,וללכת.דבר אשר מתסכל את המטופל.טיפולי מניעה ותחזוקה חשובים ביותר ימנעו פציעות וכאבים. האינטנסיביות של החיים מקשה על הגוף.הוא עומד בפני אתגרים לא פשוטים.עמידה מרובה,הרמת משקלים,ישיבה ממושכת.נזקי המחשב והשלכותיו מביאים בעיות רבות.דלקות בידיים,עומס בשרירי הצוואר וגב תחתון עמוס.

עומס בשרירי הצוואר האחוריים יובילו לצוואר תפוס.חשוב להבין איך זה קורה לך”עשיתי תנועה נתפס לי הגב”.הגוף עובר פעולות לא תקינות.פגיעה בשרירים תהליך מצטבר ולא מגיע פתאום.אם נתפס לכם הגב בצורה קיצונית.הגוף עבר תהליך ארוך ולא תקין. ככל שנחשפים מבינים את הצורך של הגוף.טיפולי תחזוקה חשובים לניהול תקין של הגוף. חשיבה נכונה למה שהגוף זקוק לו.ימנע סבל בעתיד לבוא.את הרכב אתם מעבירים טיפול.ממלאים דלק  וטוענים מצבר.כך גופנו זקוק לתחזוקת הגוף.להתמלא באנרגיה,להניע את הגוף,ולתמוך בשלד ושרירים.לחץ ומתח גורמים לשרשרת מחלה.כל כמה זמן צריך לעשות עיסוי?פעם בשבועיים.זאת במידה ואין כאבים בגוף.

 

עיסוי רפואי ורקמות טיפולים רפואיים.הטווינא והשיאצו עשויים לפתור כאב.מסאז ספורט מתאים לעוסקים בפעילות ספורטיבית.מתאמנים פונים לעיסוי למניעה של פציעות ספורט.מתאמנים מתחזקים שרירים באופן קבוע.אחד הטיפולים הפופולאריים תאי הרבל באג’ס.מקורו בהודו אך פופלארי גם בתאיילנד.נחשב לטיפול משקם לדלקות וכאבים.הטיפול עוזר בכאב פריצת דיסק,בלט דיסק,כאבים ודלקות.

כל העיסויים עוזרים בבעיות שריר ושלד. מטופלים מגיעים למסאז כאשר יש מתח בשרירים ולחץ על זוקפי הגב.הלחץ משפיע ביציבות של הגוף.לחץ על חוליות גב תחתון עשוי להוביל לבעיות שונות.תתפלאו עיסוי רפואי עושה נפלאות.המטפל מוביל את הגוף לריפוי.אך גם למטופל ישנה אחריות טיפולית.אם אין שיתוף פעולה מלא הטיפול לא יצלח. אחד הדברים החשובים לדעת איך לקבל טיפול.המטפל ינחה אותכם במהלך העיסוי.נשימות,הרפיית הגוף,שכיבה נכונה.נשמע פשוט למדי מטופלים רבים לא יודעים את הדברים הבסיסים.

עיסויים הם דרך מצוינת להפגה על כאבים.באמצעות סוגי עיסויים שונים ניתן צלאזן את הגוף מכאבים

המעסה שיפתור לכם את הכאבים

הגעתם למצב קיצוני טיפול אחד לא יעשה פלאים.טיפול יעזור בהפגת הכאבים.תרגישו הקלה גדולה בכאב.חשוב להבין זהו תהליך החלמה.העיסוי נחשב לעוצמתי ואינטנסיבי ביותר.מהווה התעוררות של הגוף.רוב מטופלים יחוו תסמינים לאחר הטיפול.בעקבות הלחץ בכניסה לשרירים.מטופלים מרגישים כאילו הרביצו להם.תופעות שעוברות לאחר 72 מרגע הטיפול.

ניתן לפתור בעיות בטיפולי מגע.נימול בידיים,פריצת דיסק ובלט דיסק.במקרים אלה איזון של החוליות הבעייתיות.פריצה ובלט דיסק נשארים איתכם אבל הכאב ייעלם.ניתן לטפל בדלקת בכתף.בעיות תנועה והגבלה בתנועה.עיסוי שריר דלתא ורקמות חיבור.מצבי עייפות כרוני נובע מעומס ומתח נפשי.כאבי ברכיים או כאבים ברגליים הנובעים מסיבות רבות.בעיות רבות הנגרמות ממצבים רבים.הטיפול ייקבע על ידי המסגיסט לאחר האבחון של הגוף.

לאחר עיסוי יש ירידת מתח.במהלך עיסוי הגוף עובד קשה.מתממשים בעיסוי אלמנטים המשפיעים על הגוף.לכן יש הרגשה של צניחה.זאת הסיבה שמטופלים אוהבים עיסוי בבית.רצוי לנוח אחרי טיפול.אין ללכת אחרי לעיסוי לאימון.יש לכם ספק אל תתלבטו שאלו את המטפל/ת.אם חשוב לכם להתאמן בצעו זאת לפני הטיפול.אין כמו לשחרר את השרירים לאחר אימון.השאלה הנשאלת מתי כדאי לעשות עיסוי.יש כאלה שלא יגיבו טוב לטיפול בוקר.בטח אם אתם הולכים לעבודה שהיא פיזית.לעומת זאת טיפולי ערב יעשו להם טוב.ההמלצה עשו טיפולי ערב.לאחר הטיפול תוכלו לנוח.מקלחת טובה,ארוחה טובה,עיסוי פותח את כל הצ’קרות ופותח את התיאבון .

עיסויים כוללים מתיחות,מניפולציות,כניסה לעומק השרירים ושחרור אזורים מוגבלים לתנועה

דברים שצריך לשאול לפני עיסוי

אתם תלכו למעסים לפי המלצות.אנשים לא סומכים על מטפלים שלא מכירים.במיוחד אם הגיעו אל המטפל דרך האינטרנט.אמון הוא בסיס להצלחה.מערכת טיפולית הנרקמת עם הזמן.בטח שמדובר בתהליך של טיפולים לריפוי הגוף.חשוב שתרגישו בנוח ותוכלו להכיל את הטיפול.למעסה חשוב לדעת שאתם בוטחים בו.מערכת אמון שחייבת להיות הדדית.אל תתביישו לבקש המלצות.אפשר לקבל טלפונים של מטופלים שעברו טיפולים דומים.

מטפלים בכירים יקבלו זאת בהבנה.אם זה יעודד את הביטחון העצמי דבר שבהחלט מקובל.שאלת המחיר דבר שחשוב לפי יכולת כלכלית.מטפל שגובה מחיר זול מדי צריך להסב את תשומת ליבכם.המחיר האידיאלי לעיסוי הוא 250-350 תלוי בוותק,ניסיון,ציוד,ונסיעות.קל וחומר אם העיסוי הוא עד הבית.שאלו עם מה מגיע/ה המטפל/ת.אם ישנה רגישות לשמנים מסומים ידעו את המטפל.למטופלים הסובלים מקור במיוחד בתקופת החורף.בקשו חימום או סדין חימום.אני מטפל על מיטת חימום תרמי חשמלית. 

בין מטפל למטופל - דברים שחשובים להצלחת הטיפול

הניסיון מתבטא ברגעים של כאב גב.הטבה בכאב חריף כאן ועכשיו.טיפולים אלו נקבעים מעכשיו לעכשיו.ז”א מטופל קם בבוקר ונתפס לו הגב.ישנה חשיבות לבחירת מטפל מקצועי.לא תצטרכו לפרט על המצב מלבד אזור הכאב.תפקיד המטפל לאתר את נקודות הכאב.ידע מה צריך לעשות לפתור את הכאב.מטופלים מצפים להסיר את הכאב באופן מיידי.לאחר הטיפול תרגישו טוב.שיפור בתנועה והעלמת הכאבים.אומנם נדרש כמה ימים להחלמה מהירה.אך תרגישו מיד את ההקלה בגוף.

בבואכם לטיפול אל תסתירו מידע רפואי.חשוב לספר למטפל על כל בעיה בריאותית.הסתרה של מידע עלולה לסכן אותכם.דבר זה יגרום לאי נוחות אצל המטפל.לא נעים שמסתירים ממך מידע.המטפל עלול לבצע דברים בלא ידיעתו.עלולים לסכן אם קיימות מחלות.לחץ דם נמוך או גבוה,סוכרת,דופק מהיר,בעיות לב.כל בעיה בריאותית ספרו למטפל.דעו שקיים חיסיון מטופל.כל מה שנאמר נשאר בין המטפל למטופל.

זמינות המטפל וחיבור בין מטופל למטפל

 הדברים החשובים חיבור בין מטפל למטופל.חשוב שיעבור בצורה טובה לשני הצדדים.המטרה שהצדדים ירגישו בנוח.אמון בין השניים חשוב מאוד.גורם משמעותי להצלחת הטיפול.חששות בטיפול גורמים לכיווץ השרירים בלתי רצוני.מקשה על הטיפול עצמו בכניסה לשרירים.מתבטא בחוסר יכולת לעבוד על השרירים.עשוי לגרום להפסקת הטיפול.אם המטופל אינו מצליח לשחרר ולהרפות.הזמינות לטיפולים חשוב מאוד. שיהיה לכם עם מי לדבר על השאלות המתעוררות.תרגישו בנוח לשאול כל שאלה. תתחשבו שהמעסים מטפלים באחרים היו סבלניים.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי