טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

עיסוי רקמות עמוק הינו טיפול חזק ואינטיסיבי ומטרתו היא להקל על כאבים שמקורם בשלד ושרירים.

כאבי גב אחת התלונות הבריאותיות הנפוצות ביותר,משפיעות על אנשים רבים מידי יום.לא מעט אנשים פונים אל הרפואה המשלימה,על מנת לקבל עזרה בכאבי גב כרוניים.הכאבים נעים בין כאב עמום לחד ודוקר,יכול להיגרם מגורמים שונים.ישנם רמות שונות של כאבי גב אם הוא חד פעמי או כרוניאמנם ישנם טיפולים רבים זמינים,מניעה  הפעולה הטובה ביותר,בכל הנוגע לכאבי גב.

על מנת להפחית את הסיכון לפתח כאבי גב שלבו פעילות ספורטיבית.כדי לשמור על גב בריא וחזק,הקפידו להישאר פעילים ולהתאמן באופן קבוע.אחת הדרכים הטובות למנוע כאבי גב,בצעו מתיחות באופן קבוע.חשוב לבצע פעילות גופנית הן למערכת הלב וכלי הדם והן למערכת השרירים והשלד. פעילות גופנית מגבירה את כוח השרירים,הגמישות,המיומנויות המוטוריות והקואורדינציה.כל אלה מפחיתים את הסיכון לפתח כאבי גב. ניר חוכיימה מעסה רפואי המעניק עיסוי ברעננה במאמר מקיף על כאבי גב ומניעתם.

הגורמים לכאבי גב תחתון

ישיבה בתנוחות לא טובות עלולה לגרום לכם לכאבי גב.הישענות על כיסא ושימוש במחשב לזמן ארוך גורמים ליציבה לקויה.עמידה או ישיבה בתנוחות נכונות מפחית סיכון לפתח כאבי גב.מתן תמיכה לעמוד השדרה,חיזוק שרירי הבטן והפחתת ההשפעות של תנועות חוזרות ונשנות.שינויים באורח החיים,תזונה בריאה,פעילות גופנית סדירה ומנוחה חיוניים ימנעו כאבי גב. טיפול בעיסוי יכול להיות דרך מצוינת להקל על כאבי גב.עוזר להפחית את הנוקשות,להגדיל את טווחי התנועה ולשפר את זרימת הדם באזור הפגוע.ניתן להשתמש בטכניקות עיסוי בהתאם לחומרת כאבי הגב.עיסויים קבועים יכולים לעזור לשמור על גב בריא ולהפחית את הסיכון לכאבים חוזרים.

טיפולי מגע מפחיתים כאב בנוסף,עוזרים להגביר זרימת הדם ולהפחית דלקות.מפגשי מסאז מועילים לסובלים מכאבי גב לטווח קצר וארוך.עיסוי רפואי מקל על שרירים,חוליות ורקמות חיבור המהוות כאב חזק אצל המטופלים.נחשב לעיסוי עמוק,ומשתנה בין מטופלים,בהתאם למצבם הרפואי.בטיפול הראשון,יבוצעו תנועות לפיזור חומצות חלב,פיזור קשרים והידבקויות שרירים למנוע כאבים בתנועה.עוצמת הטיפול חזקה וכוללת שימוש בפרקי כפות הידיים,ואמות.כניסה באמצעות אגודלים לשכבה העמוקה התוצאות מרשימות ביותר.

טכניקות הטיפול לישה,תיפוף להזרמת הדם,חיכוך ולחיצות.רקמות טיפול ברקמות חיבור ופאשיה,מתמקד בפציעות ספורט.עיסוי עמוק מתאים לאנשים הנמצאים במתחים ועוסקים בפעילות אינטיסיבית מרובה.עיסוי בעשבי מרפא מוביל בתחום העיסויים הרפואיים.חום הצמחים מקל על הכאבים נדרש לחזור על הטיפול בשנית.עשבי המרפא בעלי השפעות מחממות יחד עם זאת משחררות כאבים חזקים.את עשבי המרפא מחממים בסיר אידוי ולוחצים בתנועות סיבוביות,ולחץ ישיר על השרירים.

טיפולים אלטרנטביים הם טיפולים בעזרת מגע המביאים עזרה למטופל שחווה כאבים.

יוגה עוזר לחבר את הנפש הגוף והרוח,על מנת להביא להרמוניה ואיזון.משמשת להגביר גמישות וכוח,לשפר את היציבה,ולהקל על כאבים.ישנם סוגים רבים של יוגה המתמקדים בכושר גופני,כגון אשטנגה יוגה,ויוגה ביקראם.סוגים אלו של דורשים גמישות וכוח בגוף כדי לבצע את התנוחות בצורה נכונה ללא פציעה.אשטנגה יוגה משלבת תנוחות גופניות,תרגילי נשימה ומדיטציה.אימון אינטנסיבי שיכול לעזור לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית שלך.אשטנגה יוגה פועלת לשיפור שיווי משקל,ריכוז וסיבולת.

ביקראם יוגה סדרה של 26 תנוחות המאפשרות למשתתפים להזיע ולמתוח את גופם ולנקות רעלים מהגוף.פילאטיס דרך מצוינת לשמור על כושר ולהקל על כאבי גב.עוזר לשפר יציבה,שיווי משקל,גמישות,ומחזק את שרירי הליבה.אחד מתרגילי פילאטיס היעילים ביותר הוא הפלנק.הקרש מחזק ומשחרר את הגב,משפר את שיווי המשקל והקואורדינציה ומגביר את הסיבולת.מלבד חיזוק הגב,הקרש עוזר לשפר את היציבה.אנשים מגלים שהפילאטיס עזר להקל על כאבי גב יותר מכל צורת פעילות גופנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי