טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

רבים מהאוכלוסיה בישראל סובלים מכאבי גב תחתון הנובעים מבלט דיסק. בשונה מפריצת דיסק הסיבים אינם נקרעים ישנו לחץ על החוליות,זאת הסיבה לכאבי גב תחתון.עם הבשורה למטופל על בלט דיסק המטופל נלחץ זהו מצב לא מוכר. אל דאגה ניתן לטפל בבלט דיסק ולמנוע את הכאבים. באמצעות עיסוי רפואי ניתן למנוע לחץ על החוליות ולהפחית את הכאבים טיפולי מסאז,מאזנים את הכאבים לחלוטין.מסאז מתמקד בחוליות ושרירים הפגועים על ידי הורדת הלחץ מהחוליות.חשוב לבצע בדיקות הדמיה לדעת מיקום החולייה.כאשר תגיעו לטיפול במידה ואין בדיקות הדמיה ידע המטפל לאתר את האזור הפגוע.אחד הדברים החשובים לדעת התמדה בתהליך טיפולי יביא לתוצאות והעלמת הכאבים לחלוטין.

עיסוי רקמות עמוק מקדם ריפוי לכאבים בגוף במידה ונובעים מליקוי שדרתי. לחץ מהחוליות ניתן לפתור בטיפולים התמקדות בשרירים הפגועים במגע מרפא.ישנה חשיבות רבה לרצף טיפולים הבעיה לא תיפתר לבלי שיתוף פעולה מלא.ניתן לראות שיפור החל מהטיפול הראשון,במפגשים הראשונים אל תצפו שהבלט כבר יעבור.האחריות שלכם להגיע לטיפולים המעסה אינו אמור ללחוץ אותכם להגיע לטיפולים זוהי אחריות אישית שלכם.

 כאשר מדובר בבלט דיסק בגב תחתון ישנו צורך לעבור טיפולים אינטנסיביים לפתרון הבעיה.עיסוי רקמות עמוק מומלץ לכאבים חזקים,שימוש בשורש כפות ידיים,אגודלים,ומרפקים. בטיפול משולב טכניקת תיפוף להזרמת הדם,טיפול אינטנסיבי ומהיר המשלב גם מתיחות לגב. דבר שעוזר להחזיר תנועתיות מוגברת,התוצאה תנועה קלילה ללא כאבים. מאפשר להגיע לתוצאות טובות בטיפול הראשון,זוהי בחירת מצוינת לסובלים מבלט דיסק.

-  מסאז שמטרתו לפתור בעיות אורטופדיות,הדגש יהיה על מפרקים,רקמות חיבור,תנועתיות וטיפול בבעיה איתה הגיע המטופל.

עיסוי צמחי מרפא-טיפול בבלט דיסק

מטופלים מגיעים לעיסוי עם כאבים חזקים בלט דיסק לוחץ על השרירים ומקרין לרגליים.ברגע שהמטופל סומך על המעסה,יראה תוצאות בהמשך.במהלך עיסוי שיקומי מתמקדים לשיפור התפקוד,המטופל משתפר מחכה לטיפול הבא.הטיפולים הראשונים חשובים ביותר מורידים את הלחץ והכאבים ממוקמות שונים בגוף.מטרתו של עיסוי תאי הרבל לפתור דלקות וכאבים.טיפול בכאב נקודתי והפחתת עומס על החוליות. מסאז תאי הרבל באגס הינו תרכובות עשבי מרפא דחוסים בבד.עשבי מרפא כוללים: קינמון,קמומיל,מרווה,לבנדר,עשב לימון.כל עשב מרפא מחזק את התכונות של האחר. צמחי מרפא יעילים בטיפול בלט דיסק בגב או בצוואר.בנוסף מקל על כאבי שרירים,דקירות בגב ודלקות.זמן הטיפול שעה וחצי עד שעתיים,נפלא לאלה שחווים סטרס ולחץ רב.הטיפול משפיע ברמה הנפשית והרגשית.הלבנדר והמרווה משפיעים על הגוף ממצבים רגשיים.

עיסוי רפואי טיפולי

מסאז רפואי פותר בעיות רפואיות מתמקד במפרקים ורקמות חיבור.ניתן לטפל בכתף קפואה,כאבי גב תחתון,פריצת דיסק וגב תפוס.הטיפול מתמקד במערכת העצבים,מערכת שלד ושרירים,בו מבוצעות מתיחות ומניפולציות(קליקים).הטכניקה מבוצעת בכפות הידיים,כניסה באמצעות אגודלים לשרירים העמוקים.נחשב עיסוי אינטנסיבי,חזק,עמוק,המתמקד בשורש הבעיה ובכאבים איתם הגיע המטופל. מטפלים מעדיפים להשתמש בחמאת שיאה או חמאת דקל,למעשה שימוש בחמאות עוזרות להיכנס לשכבות העמוקות.מטרת הטיפול פתירת הכאבים ולהחזיר לתפקוד מלא,גורם להקלה מיידית בכאבים כבר בעיסוי הראשון.תוכנית טיפולים מותאמת למטופל בהתאם לבעיותיו,יש להתחשב באנמנזה רפואית.

כאבים בלט דיסק

בלט דיסק ניתן לפתור לחלוטין.הדיסק לא יחזור למצב לפני הפגיעה.אפשרי לסייע בכאבים מלחץ על החוליות.לגרום למטופל לתפקד ללא כאבים.מותאמת תוכנית לשיקום הכאבים עד לחזרה לפעילות.מטופלים עוברים טיפולים הידרותרפיה,פזיותרפיה,גלי הלם.הטיפולים לא צולחים הם מגיעים לעיסוי רפואי.לטעמי וניסיוני לפעמים טיפה מאוחר מדי.הקשיבו למטפל תשאלו שאלות שתפו בהרגשה שלכם.שיתוף פעולה חשוב בהתקדמות של הטיפול. לאחר ריפוי מלא ישנו צורך לקבל טיפולי תחזוקה.טיפולי מניעה ותחזוקה אחת לשבועיים שלושה.שימוש במשככי כאבים לא עוזרים אלא מקלים בלבד.המטרה לטפל בגורמי הכאבים להיעלמותם המוחלטת.זהו בעצם מטרתו של כל המטופל שמגיע עם כאבי בלט דיסק.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי