טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

מטופלים רבים פונים לעיסוי ש”נתקעים”עם הגב.למדתי שאנשים עסוקים בהכל חוץ מלטפל מעצמם.כאבי גב מושפעים מלחץ וסטרס,אימוני כושר ועומס על הגוף.לכל אחד מאיתנו יש סרגל מאמצים,פציעות בשרירים נובעות מעומס.כאשר הגב תפוס ההנחה הבסיסית להשתמש במשחות משככות כאב. לצערנו הרב משחות לא תמיד עוזרות במיוחד,במקרים חריפים כמו פריצת דיסק. אל תצפו שעיסוי אחד יעשה קסמים,אומנם,תרגישו שיפור אך ידרשו עוד טיפולים.

כל אחד מגיב אחרת בדרך כלל,בטיפולים הראשונים יש תגובה של הגוף למסאז.מצבים אקוטיים דורשים טיפול יסודי במיוחד,אם קיים בלט דיסק או פריצת דיסק.בסיטואציה של בעיות בחוליות יידרשו טיפולי מסג קבועים כדי להביא לשיפור.תתפלאו מטופלים רבים נמנעים מניתוחי גב,בעזרת עיסוי רפואי ניתן לשכך כאבים ממקור חולייתי עד לתפקוד מלא. המטרה מניעת כאב עתידי,שמירה על גמישות שרירים, אורך השריר,ותקינות הגוף.

המטופל ,המטופל אינו יודע את מצבו עד שמגיעים לרגע הטיפול.כאב גב תחתון,לא מגיע ביום אחד,הרבה פעמים אני שומע ממטופלים,עשיתי תנועה לא נכונה ואז נתפס לי הגב .

כאב יכול להיות במקומות שונים בגוף בדרך כלל,מוקרן מאזורים אחרים.שיטת טיפול טריגר פוינט,מתמקדת בנקודות מעוררות כאב.המשמעות טיפול בנקודות המפחיתות כאב ממקור אחר.חלק מגורמי כאב בגב תחתון מושפע מישיבה מרובה,מתבטא בלחץ של שרירי הישבן המרכזיים. אנשים הסובלים מפריצות דיסק או בלטי דיסק,קיים כאב חזק המושפע מחוליות התחתונות.

על מנת להקל על כאב הנובע מפריצת דיסק,יש לעבור סגרת טיפולי עיסוי שיקומי.סבל בגב תחתון עשויים להגיע ממקורות שונים.ישיבה מרובה,העמסת משקלים,עמידה שעות רבות. אנשים פונים אל הרפואה המשלימה,כדי לקבל טיפולים תומכים,סיוע בהורדת הכאב והקלה בכאבים. סדרת טיפולים קבועה תקל על הכאב עד למצב של איזון כללי ללא כאבים בכלל.שינויים ניווניים משתנים על פי גיל,לחץ,מתח רב ועשויים לגרום לכאבים.

עיסוי שבדי קלאסי הינו טיפול בסיסי,עוצמתו אינה חזקה אולם מורגשת היטב.מטופלים שאינם מתחברים למגע חזק זהו טיפול מושלם עבורם.מטרת הטיפול הפגת לחץ וסטרס,מסאז שבדי מסייע בהפחתת לחץ וכאב מאזורים רבים בגוף.טכניקת הטיפול מתמקד בהנעת מפרקים,מתיחות,ותורם להקלה בכאבי שרירים.האזורים בהם שמים דגש זוקפי גב,טרפזים,שרירי צוואר,שכם הכתף,ושרירי ישבן.

המטפל מבצע שימוש בכפות ידיים מלאות ובתנועות ארוכה.בעיסוי שוודי קלאסי משתמשים בשמן שקדים מסייע לגוף בעזרת הוויטמינים הקיימים בו.למרות שעוצמתו אינה חזקה,עדיין,הוא מסייע בריאותית.הטיפול נחשב לפופלארי בבתי ספא ומתאים לרוב האנשים.ילדים מתמודדים עם לא מעט קשיים ולחצים,לכן,עיסוי שבדי מהווה אופציה טיפולית טובה עבורם.טיפול מגע מניב תוצאות נפלאות גם שהעוצמה אינה חזקה מדי.מסג’ שבדי עוזר לרפא בעיות בריאות למשל,כאבי גב תחתון,מתח ולחץ,הפחתת כאב באיברים שונים.

רקמות עמוקות מתמקד בשחרור שרירים עמוקים.מתאים לעוסקים בפעילות ספורטיבית.ריצה,טיפוס,סנפלינג,הליכה מהירה,הרמת משקלים כבדים,ורכיבה על אופניים.יעיל בהפגת כאבים חזקים וטיפול בפריצת דיסק,בלט דיסק,וכאבים כרוניים. רקמות עמוקות נחשב חזק מאוד עיקר הטיפול ברקמות רכות.מתאים לטיפול בכאבי,גב תפוס,שרירים נוקשים.מצב מתמשך של כאב זמן רב .

מתן דגש על עיסוי באזורים פגועים וחלשים.אנשים חשופים לכאבים בגב תחתון,עליון ושרירי הצוואר.מתבטא בצוואר תפוס,הגבלת תנועה,קושי בביצוע פעולות פשוטות.שיקום שרירים תקועים,הנעת שרירים,מתיחות,ומניפולציות.עיסוי רקמות עמוק מביא לאיזון כללי של הגוף,פינוי פסולות וניקיון הגוף.מחזיר את השרירים והמפרקים לתפקוד תקין מחזיר את המטופל לשגרה ללא כאבים

עיסוי צמחי מרפא-תאי הרבל באג'ס

עיסוי תאי הרבל באגס יעיל כאבי גב הנובעים מעומס על השרירים.שילוב צמחי מרפא כוללים עשבי מרפא דחוסים בתוך בד אותו מחממים בסיר אידוי.מעניקים שחרור מלא לכאבי שרירים,כאבי מפרקים,לחץ בגב תחתון,כאבי רגליים וכאבים ראומטיים.לחיצות בצמחי מרפא נותנים ריפוי שלם המשחרר את הגוף.מתבצע בלחיצות על מרכזי אנרגיה שונים ותפקידו לרפא אזורים תקועים.אם השרירים והזוקפים תפוסים מאוד הם ישתחררו מהר בעיסוי. כאבי הגב ייעלמו לאחר עיסוי צמחי מרפא.חשוב לשמור על מצב זה שלא יחזרו הכאבים.חשוב לציין לאחר מסאז צמחי מרפא אסור לנהוג במשך שעתיים.יש איסור מוחלט על אימונים באותו היום שמבצעים טיפול. זה דבר שהרבה מטופלים לא יודעים וחשוב מאוד לתת עליו דגש.

 רפלקסולוגיה מאזנת את מערכות הגוף מתמקדים בכל איבר בגוף.הטיפול הראשון יהיה טיפול למערכת שלד ושריר. מטרתו לאזן את המצב שהגיע אליו המטופל.נקודות רפלקס הינם אזורים בכף הרגל המשקפים את איברי הגוף. בהמשך הטיפולים נתמקד יותר בבעיות נוספות שימצאו במהלך הטיפולים. לרוב לאחר טיפול רפלקסולוגיה יש ריאקציה של מתן שתן יותר מהרגיל.ישנם מטופלים שיגדירו תחושת קושי בהליכה בעקבות הלחיצות.תרגישו שההליכה משתפרת ותלכו הרבה לשירותים בעקבות פינוי הרעלים. רפלקסולוגיה מראה על טיפול באיבר מסוים והמטופל ירגיש את האזור בגופו. במהלך טיפול המטופל ירגיש בכף רגלו את פירוק הגבישים כמו פירוק חומצות. הטיפול תומך בכל מערכות הגוף כך שלחיצה על אזור מסוים ישפיע על אזור אחר. בטיפול אפשר להתמקד בכל איבר  ולטפל בו.

שיאצו טיפול סיני נעשה בבגדים מלאים.האפקט מעולה בגלל העבודה הישירה על השרירים.ההגדרה של שיאצו הוא לחץ אצבע הטיפול מתאפיין בלחיצות על מרידיאניים.שיאצו משולב לחיצות,מתיחות,לחץ אצבע ושורש כף היד על מרכזי אנרגיה שונים.טיפול בצ’קרות,מרדיאנים,התמקדות באזורים חלשים.טיפול במגע יעיל לכאבי גב,מוריד לחץ מאזורים שונים בגוף.קל וחומר באזורי רגליים,ישבן,כתפיים,צוואר.מפחית עומס ולחץ ומטפל בכאבי גב עד למצב של איזון שלם.מטרת הטיפול הורדת כאבי הגב עד למצב נורמטיבי.כאבי גב תחתון מתבטאים בלחץ על החוליות התחתונות,הקרנה כאב לרגליים,דקירות בגב וברגליים.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי