טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

אין ספק שצדפות חמות ואבנים חמות טיפולים מעולים.ישחררו את השרירים בצורה שלא תאמינו.לא משנה אם העיסוי בספא או עיסוי עד הבית.כל מסאז והיתרונות שלו.הטיפולים שונים אחד מהשני למרות ששניהם חמים.בשני הטיפולים הנאה בלתי נשכחת.אבנים חמות מגיע אלינו מהאינדיאנים וכולל שימוש באבנים חמות.מהווה טקס אינדיאני לעומת זאת עיסוי קונכיות חמות מגיע מהפיליפינים.צדפות חמות טבעיות לחלוטין המשחררות את השרירים.כוללים צמחי מרפא ופילינג רימונים. בסיומם של העיסויים תרגישו רגועים,ומשוחררים.אנשים המחפשים טיפול בחום אני ממליץ על הטיפולים הללו .ניר חוכיימה מעסה רפואי המעניק עיסוי בקדימה. מאמר מקיף על טיפולים מיוחדים עיסוי אבנים חמות ועיסוי קונכיות חמות.

טיפול מבוקש מתאים כמתנה ליום הולדת.הצדפות טבעיות ניתן למצוא אותם בגדלים שונים.העיסוי כולל 4 צדפות מחרסינה עשויות מיוני קלציום.לתוך הצדפות מכניס המטפל/ת שקית צמחי מרפא ושקית ג’ל.כך שכל הטיפול הצדפות חמות.הכנות לטיפול חימום הצדפות לוקח בערך 15-20 דקות.בכל עיסוי במיוחד בחורף המטפל דואג לחימום השמנים ולסדין חימום.חימום השמן שיהיה חם.אתם בוודאי לא רוצים עיסוי בשמנים שאינם חמים.אע”פ שאני נוהג בטיפולים להשתמש בחמאות עיסוי נהדרות.תחילת הטיפול יחל בכפות רגליים.מריחת שמן ועיסוי כפות הרגליים.לאחר מכן ניקח שתי צדפות חמות ונתחיל בעיסוי בכפות רגליים.נמרח פילינג רימונים על כפות הרגליים.כך בכל חלקי הגוף רגליים,גב,ידיים,צוואר,ידיים ולבסוף עיסוי פנים מושקע.כל הטיפול יש הפרשה של צמחי המרפא על עור החודר לשרירי הגוף. ניתן להכניס לעומק השרירים עד לרקמות העמוקות.בשל מבנה הצדפות מגביר את עוצמת הטיפול ואת ההרגשה המתלווה לאחר העיסוי.

התאמת טיפול קונכיות חמות

אם ברצונכם מתנה ליום הולדת קחו עיסוי קונכיות חמות.לא צריך מעמד מיוחד להפגת מתח ולחץ.קל וחומר אם אדם קרוב אליכם עובר תקופה לחוצה.הטיפול מאפשר הרגעה של מערכת העצבים טיפול בכאבי שרירים.הפחתה של עומס ומתח,סטרס,שכמות תפוסות.עיסוי קונכיות עוזר במצבים של כאבי גב תחתון חזקים.משך הטיפול הינו 75 ד’ק ולא פחות.זאת מפני שיש הרבה מרכיבים בעיסוי עצמו.המסאז’ כולל עיסוי שמנים,עיסוי עם קונכיות חמות ולבסוף גם פילינג רימונים.רוב האנשים באים לטיפול עם עומס פיזי ורגשי אשר מתבטא בשרירים תפוסים.הטיפול נחשב למפנק אך משחרר מאוד,ולכן מתאים לרוב המטופלים.נשים בהריון לא יוכלו לעשות עיסויים מיוחדים בשום שלב של ההיריון.יחד עם זאת יוכלו לקבל החל משבוע 16 ואילך טיפולי שיאצו הריון,רפלקסולוגיה ועיסוי הריון.בשום שלב של ההיריון אין לשלב שמנים אתריים למעט לבנדר שהוא בטוח בהריון.אם הלידה בניתוח קיסרי ההמלצה לא לעשות עיסוי 3 חודשים זהו ניתוח לכל דבר.

אבנים אינדיאניות אחד הטיפולים הנמכרים ביותר.כל מי שמעלה את המילה אבנים חמות על שפתיו תוכלו לראות בהבעתו שמחה.מי לא רוצה עיסוי מפנק באבנים חמות.זהו אחד העיסויים הכיפיים שתוכלו לקבל.עיסוי אבנים אינדיאניות מתבצע עם אבנים בגדלים שונים.מהקטנות ביותר המשמשות לאצבעות הרגליים ועד הגדולות לידיים ושרירי הצוואר.תהליך העיסוי מתבצע בהנחת האבנים על הגוף ובמקביל עיסוי על שרירי הגוף.חום האבנים מסייע בשחרור שרירים תפוסים,טיפול במתח ועומס.האינדיאניות היו מחכות לבעליהם שיחזרו מהעבודה להרפות את השרירים שלהם.לפני העיסוי המטפל מחמם אבנים בבוסטר שתגיעו האהבנים יהיו חמות.תחילת הטיפול המטפל יניח אבנים חמות על גבי מגבת לאורך הגב.שמונה אבנים לצידי עמוד שדרה על זוקפי הגב.אבן גדולה על גב תחתון אזור עצם הזנב.שתי אבנים בידיים המטפל יסגור את ידי המטופל ויניח אבן גדולה על הצוואר.המטפלים מספיק מנוסים ואחראים לעשות את העיסוי בצורה המושלמת.להעניק חוויה טובה הכוללת גם שחרור שרירי הגוף,גם הנאה.

עיסוי אבנים חמות,אבנים אינדיאניות,טכניקת טי]פול אבנים חמות,

תהליך טיפול עיסוי אבנים אינדיאניות

עיסוי באבני מרפא יתחיל תמיד בכפות רגליים.הנחת אבנים קטנות באצבעות הרגליים.בכל פעם שתי אבנים האבנים מתקררות ומוחלפות.מבוצעת עבודה יסודית לשריר התאומים,אמסטרינג ושריר ארבע ראשי. לאחר שסיימנו עם הרגליים המטפל יוריד את האבנים החמות מהמטופל/ת.עיסוי אבנים חמות בגב המטופל/ת יכלול עיסוי לשרירי גב תחתון.עיסוי זוקפי הגב חשובים בעקבות ישיבה ממושכת הפוגעת ביציבה.עלולה להביא כאבי גב חזקים.לאחר סיום עיסוי הגב המטופל/ת יסתובב על גבו/ה.המסאג’יסט יניח אבן חמה על הסטרנום,שרירי בטן ושתי אבנים חמות על הידיים ושרירי הצוואר.תחילת העבודה תהיה על שרירי הרגליים.במיוחד שרירי השוק ושרירי ארבע ראשי העובדים קשה בפעילות ספורט.בעזרת אבנים חמות נוריד את העומס הרב המתרכז בשרירי הרגליים. עומס בשרירים אלה יגביר עייפות ברגליים,קשיים בהליכה ותחושת עייפות בגוף. סיום העיסוי יהיה בעיסוי כתפיים,שרירי הצוואר הקדמיים,שרירי הצוואר האחוריים. המטרה שחרור שרירי הצוואר בעזרת חום האבנים קל יותר לשחרר את השרירים התפוסים.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי