טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

מסאז רפואי הינו טיפול ומניעה של כאבי שרירים.טיפולי מגע עוזרים לכאבים בגוף.כאבי גב,כאבי צוואר,כאבי שרירים, דלקות בכתף.עוזרים להתמודד עם בעיות בשלד ושרירים.ישנם כאבים הנובעים מפעילות ספורטיבית מאומצת.פעילויות שגרתיות גורמות לעומס בשרירים.עשויים לגרום למתח בשרירים ולהגביר כאב.טיפול מניעתי מתמקד בשחרור שרירים וטיפול ברקמות.ישנה חשיבות גדולה במניעה לפני שיחולו בעיות.מוריד עומס מהשרירים עליהם מופעל לחץ.שרירים נוקשים גורמים לחוסר בזרימת דם לאיברים.יהוו בהמשך גם לכאבים בכל חלקי הגוף השונים. עיסוי שרירי הגוף החווים עומס מטרתו למנוע כאבים.מניעה חשובה בטרם יתחילו כאבים ודלקות בגוף.בהיעדר טיפולי מניעה המטופל יחווה כאבים במקומות שונים בגוף. קל וחומר אם האדם לא פעיל ספורטיבית ונמצא בלחץ רב.אילו סוגי מסאז רפואי יעזרו לנו לטיפול בכאבים.לפניכם מידע חשוב טיפול מסאז שחשוב מאוד שתכירו.

טיפול רפואי מתאים לאנשים הסובלים מכאבים ודלקות.למשל גב תפוס,כאבי שרירים,צוואר תפוס.כאבים המגבילים בתנועה,יציבה,פגיעה בפעולות בסיסיות.פריצת דיסק ובלט דיסק נובעים מלחץ על השרירים.מביאים כאב בלתי נסבל ופוגעים בשגרת החיים הבסיסית.מתמקד ברקמות חיבור,מפרקים,שריר הדלתא,זוקפי הגב.שריר רחב גבי נמצא בתחתית גב התחתון מצד ימין ושמאל.

הדו ראשי הנחשב לסוס עבודה של הידיים.מרימי משקולות עשויים להיפצע באזור זה.כאבי שרירים יכולים לנבוע ממתח נפשי או פיזי.מתח כרוני דבר מוביל לכאבי שרירים חזקים.מסאז רפואי מבוצע על פי טריגר פוינט נקודות מעוררות כאב.על פי שיטה יאבחן המטפל את מקור הכאב.טיפול בנקודות כאב בעייתיות.אנשים יכולים לסבול מהם חודשים עד שנים.טיפול בשרירי הישבן,רגליים גב שרירי הידיים.כל האזורים הללו מתבטאים בהתכווצויות של שרירים. אנשים שלא מבצעים תחזוקה או טיפולי מסאז רפואי.עשויים לגרום לשרירים רבים להיתפס.מגבירים את חוסר אספקת הדם והחמצן לשרירים.דבר אשר מוביל לעייפות וכאבי שרירים עד למצב של גב תפוס.

פציעות ספורט עלולות להיות קטלניות.ספורטאים רבים נפצעים מדי יום בפעילויות ספורט.בכדי למנוע פציעות ספורט דלקות או כאבים יש לבצע טיפולי תחזוקה.במידה ונפצעתם תצטרכו טיפולי שיקום.העיסויים חלק מסדרת טיפולים מפגשים אחת לשבוע.זאת על מנת שתוכלו לחזור להתאמן ללא כאב.חזרה בטרם עת לאימונים יגרמו להיעדר מפעילות לזמן.חזרה לפעילות חייבת להיות בהדרגה.לא במקצבים שהורגלתם לפני הפציעה.

לפני כל מסאז רפואי יתבצע תשאול.על מנת להבין את תלונות המטופל/ת.לשם מה הגיע ואיזה בעיות צריך לפתור.רוב המטופלים מגיעים בעקבות כאבי גב חזקים.הנפוצים ביותר הם כאבי גב תחתון וצוואר.הטיפול יתבצע כאשר המטופל/ת ישכב על בטנו. בכל שלבי הטיפול רק החלק המטופל ייחשף. כך שנשמרת צניעות לאורך כל המסאז עצמו. לרוב השימוש יהיה בשמן שקדים טהור.ניתן להשתמש בשמן זרעי ענבים דק יותר ופחות שמנוני.תחילת המסאז בפלג גוף עליון כתפיים,ידיים,גב,גב תחתון. רוב הטיפולים מתמקדים בחלק העליון. אלה גם התלונות הרבות שמטופלים מתלוננים. עיסוי רפואי מתמקד במערכת העצבים,שלד ושריר.איזון המקומות בהם ישנו עומס ונוקשות בשרירים.

בין מטפל למטופל

אמון ובטחון הדברים החשובים בטיפול.לרוב אתם תגיעו לטיפול על סמך המלצות.הביטחון בטיפול יגרום לכם לאמון מלא במטפל.בכך לסמוך על פעולה שאותה יבצע המטפל.עוזר בהתקדמות של העיסוי ויביא תוצאות.מטופלים רבים אינם סומכים על המטפל מהרבה סיבות.חלקם מסיבות המושרשים בנו עוד מהילדות.מטופלת שטיפלתי בה הסובלת מכמה בלטי דיסק ופריצות דיסק.הושרש בה מהילדות כי עיסוי הוא דבר מסוכן ויכול לפגוע.ברור שהמטופלת כבר עם חששות עוד לפני התחלת הטיפול.כמו בכל דבר בחיים.אמון נבנה עם הזמן.

ככל שעוברים טיפולים וישנה התקדמות המטופלת סומכת יותר על המטפל.היא מרפה במסאז’ עצמו ולא מכווצת רוב הטיפול.העוצמה במסאז’ רפואי לרוב הינה חזקה.בשל העובדה כי צריך לשחרר את השרירים העמוקים.לכן נדרשת עבודה על הפאשיה.חשוב מצד המטופל לעדכן את המטפל אם העוצמה חזקה. המטרה היא לא לסבול בטיפול עצמו.אחד הדברים שיקלו על המטופל להיות רפוי ולא לכווץ את השרירים.לנשום אל אזור הכאב.תמיד בתחילת הטיפול כואב יותר.ככל שהמסאז’ יתקדם תהיה הקלה משמעותית.המטופל מתרגל לעוצמת הטיפול.אם קשה למטופל המטפל יוריד עוצמה.

השאלה הנשאלת ביותר אצל כלל המטופלים.מה התדירות לביצוע עיסויים. ובכן כל מטופל מגיע עם אנמנזה והיסטוריה רפואית.טיפול יהיה לפי צורכי המטופל.כל אחד מגיע עם בעיות אחרות.אם ישנם בעיות שלד ושרירים ההמלצה היא אחת לשבוע.אם אעשה יותר טיפולים בשבוע הכאב יעבור?בהחלט לא.מסאז רפואי צריך להיות עם אחריות.לגוף ישנו קצב משלו.יש חשיבות להתאוששות מהטיפול.יש להמתין שבוע לרוב מרגישים את הלחץ לאחר הטיפול.המנוחה הזאת חשובה כדי לתת לגוף לרפא את עצמו

זמן האידיאלי לטיפול הוא שעה.יש עבודה גוף על השרירים רק עיסוי גב יכול לקחת יותר מ30 דקות.לחצים בעבודה,לחצים בבית,אחריות ותפקידים ניהוליים בעבודה.מהווים חלק בהשפעת מתח על השרירים.מתח על השרירים מתבטא בהתכווצויות שרירים בכל חלקי הגוף.מחלה מביאה לחולשה בשרירים בכל איברי הגוף.לרוב הגוף מותש בזמן מחלה ונדרש זמן התאוששות.מסאז רפואי עוזר בריפוי הגוף ומביא כוח ואנרגיה.עוזר להתאושש מהר יותר ולחזור לשגרה.לאחר מחלה מסג רפואי מטרתו להזרים דם לאזורים שנפגעו.יחזיר את הכוח מהר והגוף יתמלא באנרגיה.עיסוי דבר שישפיע גם על מצב הרוח של המטופל.

כבר במגע הראשוני המטפל ידע את הבעיות של המטופל.הדקות הראשונות בטיפול נותנות למעסה אינדיקציה.מה מצבו הקליני.איזה שרירים תפוסים ומצבם של רקמות חיבור.איזה מקומות יש בהם חוסר וזקוקים ליותר עבודה במסאז’.רקמות עמוק נחשב לעוצמתי ואינטנסיבי.ישנו זמן קצוב בטיפול.זאת על מנת להספיק את כלל השרירים בגוף.פרק הזמן העומד לרשותנו לא ארוך במיוחד.טכניקת המסאז כוללת שימוש באצבעות.בעיקר כניסה עם האגודלים לעומקי השרירים.שימוש באמות,שורש כפות ידיים ואך מרפקי המטפל.על מנת להפעיל לחץ ולשחרר את השרירים העמוקים.

טכניקת תיפוף,מתבצע באמצעות צידי כפות ידיים.תיפוף על הגב כולו.מתחיל בשכמות ויורד לאורך זוקפי הגב.המטרה הגברת זרימת דם והתעוררות של הגוף.המטופל ירגיש איך הגוף ממש מתעורר.תחושה של זרימת דם בכל האיברים.זרימת הדם חשובה מאוד.ברגע שיגיע פחות זרימת דם לאיברי הגוף.המטופל ירגיש עייפות רבה,כאבי שרירים. שרירים תפוסים עשויים להוביל לכאבים.ברקמות עמוק מבוצע מתיחות לשרירי ידיים כולל כיפוף ידיים לעצם השכם.מתיחות רגליים להרחבת השרירים,גמישות,יציבה טובה יותר.מתיחות לגב יגדילו את טווח התנועה והגמישות של הגוף כולו.

טיפול טווינא אחד הטיפולים היעילים. עוזר לשחרור שרירים כואבים כאשר הגוף תפוס.העיסוי פותח בסין להבדיל מטיפול שיאצו.כולל עבודה אינטיסיבית של חלקי הידיים,אמות,כפות ידיים,מרפקים וגב כפות ידיים. תנועות המבוצעות משיכה וגלגול.מביא למצב של שחרור מלא של שרירים.פתרון בעיות כרוניות של שלד ושרירים.בעיקר מסייע לכאבי גב תחתון,שכמות תפוסות,צוואר נוקשה,הידבקויות של שרירים.בנוסף הטיפול עוזר לפריצת דיסק,בלט דיסק או בקע דיסק. מצבים אלה מלווים בכאבים עזים.מהירות השחרור הוא מיידי וכך מרגיש/ה המטופל/ת בסיומו של העיסוי.
הטיפול אינטנסיבי,ממריץ,ומעיר את הגוף.עייסוי חוויתי ונדרשת מיומנות גבוהה של המטפל.כדי לבצע את הטיפול בצורה מושלמת להביא לתוצאות טובות. הטכניקה המבוצעת לישה,לחיצות עמוקות,מתיחות ומניפולציות.טפיחות,נענוע,תיפוף מעוררים את האנרגיה.מזרימים דם בצורה מהירה ללב וללימפה.הגוף מתעורר והדם זורם לכל חלקי הגוף. טווינא אינו טיפול מפנק.אם אתם בספא ורוצים להירגע אז לא הטיפול הנכון בעבורכם. יעיל למצבים בהם יש כאב ועומס על הגוף.למשל אחרי פעילויות ספורטיביות מאומצות.תחזוק ומניעה של בעיות של שלד ושרירים.אם אובחן אצלכם בעיות של חוליות,פריצה,בלט,בקע או היצריות בחוליות.

לא בכדי טיפול שיאצו פופולארי.נכנס לקטגוריה של טיפולי מסאז רפואיים.חברות ביטוח המעניקים החזר למטופלי רפואה משלימה. הטיפול נחשב לאומנות.מצריך מהמטפל אבחנה מהירה של מצבו של המטופל.דיוק,התאמה של עוצמה סבירה.אך נעימה למטופל שיוכל לקבל את הטיפול ולהכיל את עוצמתו. הטיפול מתבצע בבגדים מלאים.עדיף שתגיעו עם בגדים נוחים.בטח לא בגינס אלא מכנס חופשי שיאפשר למטפל למתוח את גופכם.

אופן הטיפול יתבצע או על מזרון על הרצפה או על מיטת טיפולים.כל מטפל יעבוד בצורה שנוחה לו.טיב הטיפול לא יושפע מכך. טכניקת הטיפול מניפולציות,מתיחות,לחיצות עם שורש כף היד.שימוש באצבעות ולחיצות אגודלים על המרדיאנים,שהם מרכזי אנרגיה. המטרה להעלאת הצי’ איזון האנרגיה בגוף.ההגדרה של שיאצו הוא לחיצה בעזרת כפות ידיים.אפשר להיתקל במטפלים שילחצו גם עם כפות רגליים על הגוף. יתרונות רבים לטיפול שיאצו על טיפולים אחרים.העובדה שהעיסוי מתבצע ישירות על השרירים בגוף.תורם בשחרור שרירים באופן ישיר.דבר העוזר לשחרר את הגוף בקלות ויעילות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי