טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

עיסוי רפואי

אנשים חושבים שהם עוסקים בפעילות ספורט הכל בסדר.פעילות ספורטיבית מזרימה את הדם,מקפיצה את האנדרלין ועושה טוב לגוף.זוהי אחת הטעויות הנפוצות אצל ספורטאים.אין ספור פציעות יכולות להיגרם מפעילות ספורטיבית.התכווצויות שרירים,דלקות בידיים,בלט דיסק וכאבי גב תחתון.פעילות אנאירובית עשויה לגרום לפציעות דלקת בכתף,דלקת בשרוול הכתף וכאבי גב תחתון.חבלות עשויות להשבית אותכם מפעולות ספורטיבית לתקופה ארוכה. מה הסיבות העיקריות לכאבי גב תחתון וגב עליון.אילו פעולות שאנחנו מבצעים מדי יום עשויות להוביל לגב תחתון תפוס. איזה פעולות יעזרו לנו כדי להקל כאבי תחתון. מה הפעולות החשובות שכדאי לעשות במקרה של גב תפוס

הקשר בין אימוני כושר לכאבי גב

לחץ מוגבר על השרירים מגיע מפעולות שאתם מבצעים.אתם תרגישו טוב יותר אם תתנהלו טוב יותר.יתרה מזו לא תסבלו מכאבי גב.כל ספורטאי חייב לדעת ולבצע מנוחה בין אימונים.עבודה על קבוצת שרירים שונים עשוי להביא כאבי גב חריפים.חשוב להתאמן בצורה מבוקרת ואחראית.אל תשכחו כל אימון לבצע מתיחות לאותה קבוצה שרירים שעליהם עבדתם. דבר זה ימנע פציעות מיותרות ויחסוך כאב בגוף. במקרה של פציעות חזרה מוקדם עשויה להשבית לתקופה ארוכה.אל תמהרו לחזור מהר למרות שאתם חומדים בכך.למתאמנים חדשים קחו טבליות מגנזיום לפני האימונים.דבר זה ימנע משרירי הגוף להיתפס.אין דבר כואב יותר משריר התאומים נתפס בלילה.תנו לגוף להתאושש בין האימונים.בצעו עיסויים לתחזוקה ושמירה על הגוף מפני פציעות אפשריות.

הגורמים לכאבי גב

נשיאת משקלים כבדים גורמים באופן ישיר לגב תפוס.מטופלים זוכרים את הפעולה שביצעו ומקשרים אותה לגורם שתפס את הגב. קו מחשבה זה שגוי בבסיסו הרי קדמו דברים לפני הפעולה האחרונה.עומס מצטבר תקופה ארוכה והוא כולל לחץ,עומס וסטרס.כל אלה מקדמים בעיות שלד ושרירים במיוחד גב תחתון תפוס. ידוע לנו כי הרמת משקלים כבדים יוצרים בעיות. למשל הרמת תיק על כתף אחד לאורך זמן. גורם באופן ישיר דלקת בכתף. השתדלו לאזן בשתי כתפיים.באם אתם חייבים להרים חפץ כבד אז תכרעו קודם כל עם הברכיים. ישיבה מרובה תגביר את הלחץ על שרירי הישבן המרכזי ושרירי גב תחתון. שריר רחב גבי ממוקם בשני צדדי גב תחתון .לחץ בזוקפי הגב מקשה על יציבה ופעולות פשוטות כמו לשבת או לקום מכיסא.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי