טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

איך אתם אוהבים את העיסוי שלכם?חזק או חלש.במערב אימצו את העיסויים לצורכי ריפוי לפני רבות.המגע נחוץ לבריאותנו.מחבר אותנו לעצמנו מביא להפחתה ברמת הסטרס.מעניק לנו שמחה רוגע שלווה. מטופלים בוחרים טיפולים שונים חלק יבחרו עמוק ומשחרר.לעומתם ישנם מטופלים שיעדיפו עיסוי מרגיע יותר.כל אחד והעיסוי שלו. בעשור האחרון חל שינוי במודעות לטיפולי גוף.בעידן הטלפונים הראש מוטה מטה והצוואר נתפס.אפשר לראות גם ילדים רבים עם המעבר לזום,שמתלוננים על כאבי גב וצוואר.

טיפולי מסאז מעניקים לגופנו תנועה חופשית ללא כאבים.בחירת מסאז חשוב להבין מה מטרתו של הטיפול.האם הרגעה של מתח ולחץ?או צורך בריאותי.הבהירו למטפל בטרם הטיפול על מה שחשוב לכם.אם אתם סובלים מכאבים מקדו את המטפל לאזורים החשובים.המטופל שצריך לבחור טיפול אינו יודע מה אומר כל טיפול.אפשר לשמוע מטופלים נוקבים בשם עיסוי רגיל.כל מה שחשוב פתירת כאב כאן ועכשיו.במאמר זה נסקור סוגי עיסויים שונים וטכניקות העיסוי.

עיסוי רפואי בא לתקן מה שבעצם הצלחתם לקלקל. מטרתו לפתור בעיות אורטופדיות ורפואיות.מתמקד בכלל הגוף  באזורים בהם יש עומס ולחץ.עוצמת הטיפול חזקה יכול לכאוב באזורים מסוימים.טכניקת הטיפול בנויה על שיטת טריגר פוינט,נקודות מעוררות כאב.מטופלים הפונים לעיסוי רפואי ככלל פונים בעת כאב חריף ומוגבר.במצב קשה וישנה בעיה אורטופדית בלט דיסק,פריצת דיסק וכאבי גב.בעיות שמטופלים פונים כאבי ברכיים,עייפות בגוף,חולשה בשרירים,טניס אלבו,ומגרנות.

טכניקת הטיפול אגודלי ידיים,מרפקים,אמות,שורש כף היד.עיסוי רפואי מטרתו מניעת כאב,והחלמה מפציעות.  הטיפול נועד לשים סוף לכאבים ומיושם במסאז.לרוב יש הקרנה של כאב לאזור מסוים ממקור אחר.חשוב לאתר את הנקודות המביאות לכאב.עיסוי נקודתי ועמוק עוזר לפתור בעיות מורכבות בפרק זמן קצר.

רקמות רכות עיסוי חזק ועמוק מיועד לעוסקים בספורט.רקדנים,ריצה,רכיבה על אופניים,הרמת משקולות,ושחיה. זקוקים לתחזוק קבוע של שרירי הגוף למנוע פציעות.ספורטאים שלא שומרים על עצמם חשופים לפציעות.אל תאמרו יקרה כולם בסוף נפצעים.במקרים של דלקות ופציעות אתם עשויים לשכוח מאימונים זמן רב.אם אתם עוסקים בפעילות ספורטיבית מוגברת בצעו תחזוקה לשרירים.רקמות עמוקות אינו מתאים רק לספורטאים אלא גם להפחתת מתח ולחץ.סטרס גורם מספר אחד למחלות רקע.ישנם דרכים רבות להפחתת סטרס אחד מהם הוא טיפול במגע.לא מעט גורמים עשויים להביא לכאבים בגוף.ישיבה מרובה גורמת ללחץ בעורף,כאבים גב תחתון,כאבים בגב עליון,חוסר אספקת דם לאיברים.בהיעדר זרימה דם טובה לאיברים המטופל ירגיש עייפות כללית. ברקמות עמוקות מתבצע טיפול לרקמת פאשיה תפקידה לחבר בין שרירים ולאפשר את התנועות.

עיסוי רקמות עמוק,גב תפוס,גב תחתון תפוס,

שבדי קלאסי פופלארי בבתי ספא נרחבים.טיפול מאוד בסיסי ומתאים לרוב האנשים.מטופלים שלא אוהבים טיפול חזק או באים כדי להירגע.זהו הטיפול האולטימטיבי בשבילם.אומנם העוצמה אינה חזקה אך מורגשת היטב.כל מגע משפיע עלינו ומצליח לחדור אלינו.יש בטיפול משהו קוסמי אתם חשופים נוצר חיבור בטיפול.מסאז שבדי אינו מתאים למטופלים שמחפשים פתרון בעיות רפואיים.סוג המגע שונה ומתאפיין בתנועות ארוכות.יחד עם זאת מתבצע ריפוי הגברת זרימת דם,שחרור מתחים ולחצים.הטיפול מרגיע נפשית ופיזית ומקל על מתח הנגרם מחיי היום יום.

נתקלתי במטופלים שמזמינים עיסוי שבדי ורוצים טיפול עמוק.חשוב להבין את השוני בין הטיפולים .לכל טיפול יש יתרונות מול חסרונות תלוי ברמה הציפיות מהטיפול.לרוב אנשים אינם ברורים לא בגלל שהם לא מבינים.נראה שכל הטיפולים הם אותו דבר וזוהי טעות גסה.לרוב יזמינו עיסוי שבדי אנשים שרוצים מגע מלטף,מרגיע ומפנק.ניתן לראות זאת בעיקר באנשים שמזמינים עיסוי ליום הולדת.

עיסוי שבדי,עיסוי שבדי קלאסיףמה זה עיסוי שבדי,

להבדיל מרקמות עמוק עיסוי ספורטאים מבוצע בחמאת עיסוי.שימוש בחמאת שיאה,חמאת דקל,על מנת להיכנס לשרירים עמוקים.שמן אינו יעיל עוצר מלהיכנס לעומק השרירים.כאשר מדובר בפעילות מוגברת ישנה חשיבות לעבודת עמוקה לפי קבוצת שרירים.התמקדות בכל קבוצת השרירים עליהם נוצר עומס,יותאם לכל מתאמן בנפרד.כל מתאמן הגוף שלו בנוי אחרת וצובר עומסים בצורה שונה.אין שום טיפול שדומה לקודמיו הכל לפי מצבו הרלוונטי של המתאמן.מסאז ספורט מטרתו למנוע פציעות ספורט אך לרוב מתמקד בפציעות. מסאז’ לעוסקים בספורט מביא לתוצאות בשיפור באימונים,שיפור מהירויות וסיום פעילות ללא כאבי שרירים או פציעות.הטיפול כולל כניסה עמוקה לשרירי הגב,רגליים,ידיים ומניעת פציעות כתף.דלקות בכתף עשויות להיות הרסניות לוקח זמן רב לחזרה לפעילות.מתאמנים בהרמת משקולות מפתחים דלקות בכתף. מתיחות,מניפולציות,עיסוי הרקמות רכות מונע פציעות טורדניות.

עיסוי,מסאז,מסאג,

אם חשקה נפשכם בטיפול מיוחד תאי הרבל הטיפול המושלם בשבילכם.העיסוי הטוב ביותר שתוכלו לקבל .עשבי מרפא מיובשים התרכובת מעניקה ארומה חזקה.כלולים בו עשבי מרפא רבים לימון,מרווה,לבנדר,קמומיל,זנגוויל,ומנטה.
לעשבי המרפא תכונות תרפויטיות להקלה על כאבי שרירים באופן מיידי.התכונות החזקות בטיפול הוא פתירת כאב ודלקות שונות בגוף.עיסוי תאי הרבל באגס מגיע מתאילנד.טיפול מצוין משחרר כאב בשרירים,מרפא את הנפש,מביא למצב של אופוריה בשל המרווה.
ביצוע העיסוי יתבצע כאשר מחממים בסיר אידוי 4 כדורים של צמחי מרפא. לאחר שעשבי המרפא מוכנים חמים ולחים לוחצים בעוצמה בינונית על שרירי הגוף. הטיפול מתחיל מהגב כולל התמקדות בגב תחתון,גב עליון,שכמות,צוואר.כל מקום בו ישנו לחץ ועומס יטופל לפי החלטות המטפל. ריח עשבי המרפא מביאים את המטופל לרוגע שאין כמוהו. הארומה פותחת את הנשימה ושחרור הגוף מביא למצב של שמחה ואופוריה.. 

עיסוי תאי הרבל באג'ס,עיסוי רפואי,דלקות שרירים,

אבנים אינדיאניות אחד הטיפולים המוכרים והידועים.רק שמו עושה לנו חשק לשכב על מיטת הטיפולים.עיסוי מפנק מאוד בשל חום האבנים על הגוף.אנחנו צמאים לחום ולמגע אנושי.חום פותח את הגוף מהמתחים הרבים המשפיעים עלינו.המעסה מחמם אבני בזלת בחום של 50-60 מעלות.בתחילה מניחים מגבת על הגב עליה מניחים את האבנים.שמים אבנים משני צידי עמוד שדרה על שרירי זוקפי הגב.לאחר מכן אבנים על כפות ידיים,צוואר,ורגליים.תחילת הטיפול בכפות רגליים עם האבנים החמות.כאשר לאורך כל העיסוי האבנים החמות על הגב.במהלך הטיפול מחליפים באבנים חמות אחרות.עיסוי שרירי רגליים עד לשרירי הישבן כולל שרירי הישבן המרכזי.כאב בגב התחתון נוצר מעומס אם המטופל/ת סובל מבעיות של פריצת דיסק.השילוב בין חום האבנים לכניסות עמוקות אל השרירים העמוקים יפיגו כאבים.יתרמו לשחרור שרירים אשר לא טופלו ויעזרו לזרימת דם טובה. ניתן לסיים את הטיפול בעיסוי קרקפת או מסאז לכפות רגליים עם האבנים החמות.

שיאצו מתמקד במרידיאניים פירושו לחץ אצבע.העבודה נעשית בלחץ אצבע,שורש כף היד על מרכזי אנרגיה בגוף.הלחיצות במרכזי אנרגיה משחררים לחץ ועומס הגורמים לעומס וכאב.המטרה טיפול באזורים בהם יש חוסר איזון.מתבצע בביגוד מלא בחירה מצוינת עבור אנשים שמרגישים נבוכים לשכב  בלבוש תחתון.או לחילופין לא אוהבים שמנים בגוף.שיאצו כולל מתיחות ידיים,רגליים,מתיחות לגב ולשרירי הצוואר.בהריון החל משבוע 16 ניתן לקבל שיאצו הריון.עוזר בכאבי גב בתקופת ההריון. טכניקות מגע כוללת לחץ,לישה,הרגעה,בתנועות סיבובית על ידי שורש כף היד ומתיחות.המטרה לטפל בצי החיוני לשפר ולהחיות את הצי.כאשר יש עודף בצי המטפל יפזר את האנרגיה העודפת ויאזן את הצי.השיטה המקובלת על ידי הסינים הוא טיפול במזרון אך ניתן לבצע גם  על מיטת טיפולים.

טיפול שיאצו עד הבית,שיאצו,מה זה שיאצו,

טווינא הוא מקבילו של השיאצו אותו פיתחו הסינים.הטיפול מתבצע בלבוש מלא ונוח כדי שתהיה אפשרות לבצע מתיחות . עיסוי חזק ויסודי בו ניתן להזרים את הדם לכל איברי הגוף.מתבצעת טכניקת תיפוף אשר מטרתה להמריץ את הדם.הטיפול מעלה אנרגיה טיפול בצי שהם מרכזי אנרגיה בגוף. מזרים דם ברמה גבוהה שלאחר העיסוי תרגישו נמרצים,שמחים,משוחררים,נטולים מכאב. מסאז אינטנסיבי מתבצע על ידי כפות ידיים בתנועות סיבוביות,לישה,חיכוך,תיפוף,מרפקים,ואמות.טווינה מתאים לאנשים שסובלים מבעיות שלד ושריר בעיקר דלקות וכאבים.

צדפות ים הינו עיסוי משולב עם קונכיות חמות.עיסוי שמנים וטיפול פילינג אפרסק או רימונים לשיקום העור.טיפול חוויתי מומלץ לכל אחד בגלל צמחי המרפא וחום הצדפות.בחורף מערכת החיסון שלנו נחלשת טיפולי עיסוי יכולים לעזור.אנשים אשר משתמשים בצמחי מרפא נוטים לחלות פחות.הקונכיות פולטות באופן טבעי יוני סידן.בעת הטיפול עוברות ישירות לעור במהלך המסאז.הסידן מסייע לווסת את תהליך התחדשות הטבעי של העור ואת התחדשות התאים.שילוב פילינג רימונים מחדש את העור למראה נעים וחלק. קונכיות חמות מרגיע את מערכת העצבים ומסייעים להפחתת תופעות של דלקת פרקים.לקונכייה מכניסים אצות ים וחומר חימום מחמם את הצדפה לאורך כל העיסוי.חומר הצדפה עשויה מיוני קלציום המופרש בטיפול. זה חומר שיש לכולנו בעצמות ובשרירים. העיסוי מתחיל בעיסוי שמנים לחימום.לאחר מכן לוקחים את הצדפות החמות ומטפלים בכל שריר בגוף.השחרור הוא מהיר וההרגשה היא נהדרת ונעימה מאוד.מתאים לאנשים שרוצים גם שחרור שרירים וגם עיסוי שהוא נעים ומפנק.השלב השלישי מריחת פילינג רימונים לאורך כל הגוף מה שתורם לחידוש מראה העור.

עיסוי קונכיות חמות,עיסוי ליום הולדת,שובר מתנה,

הרגליים מסמלות השתקפות של כל איברי הגוף. דרך כפות רגליים אפשר לטפל בכל מערכות הגוף.רפלקסולוגיה טיפול בכפות רגליים בלבד.הטיפול הראשון הוא אבחון שלד ושרירים.מטרת האבחון היא סקירת מערכות של הגוף לקבל מידע על מצבו של המטופל.הטיפול עוזר למצבים של כאבים ברגליים הנובעים מעומס.ניתן להוריד נפיחויות ברגליים העוזרים להליכה קלילה ללא כאבים.באמצעות טיפול רפלקסולוגי ניתן לפתור בעיות רבות בגוף.דורבן,פריצת דיסק,בלט דיסק,כאבי גב,וכאבי צוואר.מועיל בהחלמה של כפות רגליים בצקתיות בעיקר לחולי סוכרת.נקודות רפלקס עוזרת לפרק רעלים ולעזור בניקיון כללי של הגוף.טיפול פופלארי מרגיע,מקרקע,מייצב ויש בטיפול הנאה גדולה. טיפול רפלקסולוגיה אחד הטיפולים המוכרים בחברות ביטוח פרטיות. מטופלים עשויים לקבל החזר עבור הטיפולים במסגרת ביטוח רפואה משלימה.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי