טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

עיסוי רפואי,מסג רפואי,מסז' רפואי,

בכל רגע סובלים אנשים רבים כאבי גב תחתון.במקרים מסוימים הגב נתפס ועשוי לחלוף לאחר כמה ימים.המטופל אומר לעצמו הנה עברו כאבי הגב.זו הרגשה מוטעית שכן הגוף מזהיר את האדם לטפל בכאב.רוב המטופלים לא יטפלו בעצמם. אי טיפול בגוף יביא למצב חריף באירוע השני.עד כדי כך שהאדם לא מצליח לקום מהמיטה או ייתפס בעוצמות חזקות.איזה עיסויים יעזרו לכם להתפטר מהכאב במהירות וקלות .עיסוי מביא להפחתת העומס על השרירים.קל וחומר כאשר מדובר באנשים הצוברים עומס על הגוף.אימוני כושר,הרמת משקלים כבדים,ישיבה לא נכונה.כל אלה יכולים להביא למצב של גב תפוס וכואב.בכל יום אני מקבל טלפונים על אנשים אשר הגיעו לכאבי גב במצב חריף.לא יכולים לקום מהמיטה או חווים כאבי גב תקופה מאוד ארוכה. דבר זה נובע מתפקוד לקוי וחוסר טיפולים מתאימים.

חשיבות גדולה בקבלת עיסויים על מנת לשמר את הגוף במצב תקין.כאשר נוצר עומס רב על שרירי הגוף במיוחד בזוקפי הגב.אי קבלת עיסוי יביא למצב של עומס בשרירים וגב תפוס.דבר המקשה על פעילות בסיסית. עבודה מאומצת כאשר הגב כפוף למשל עבודות מרובות מול מחשב.ישיבה לא נכונה יביאו לעומס בשרירי הגב תחתון. קוסמטיקאיות עובדות בעבודות ידיים וגב מכופף סובלות מכאבי גב. יש לחץ על גב תחתון,זוקפי הגב,ונוקשות שרירים .חשוב להתאים את מושב הכסא שיהיה נוח ישיבה עם הישבן עד סוף הכיסא.דבר זה יעזור למניעת כאבים ויפחית את העומס והלחץ על שרירי הגב. אימוני כושר זהו דבר מבורך וחשוב מאוד לבריאותנו.אך חשוב להתאמן בצורה מבוקרת ונכונה.פעילות ספורט יכולה להביא לעומס בשרירים. בין מטופליי נמנים  מאמני כושר הסובלים מבעיות של פריצת דיסק. עד שלא עברו עיסויים רפואיים לא יכלו לחזור לאמן.

רקמות עמוק עיסוי עמוק החודר אל שכבת השרירים העמוקים.תוך כדי התאמה לפי מצב השרירים והעומסים בגוף.הטיפול מתאים לאנשים אשר סובלים מכאבי גב,שכמות,ומפרקים.בנוסף מתאים למתאמנים בצורה פעילה ומשפרת את תוצאות הגוף. עוצמתי,חזק,דומיננטי,מקיף,ויסודי.כניסה עם אגודלי כף היד,מרפקים,אמות,שורש כפות הידיים.השחרור של השרירים כבר בסיומו של הטיפול הראשון. משך זמן  העיסוי הינו 60 ד’ק .כולל את כל שרירי הגוף.

במקרים מיוחדים מתמקדים בחלק העליון כאשר ישנה הרבה על עבודה שרירי גב,צוואר וידיים.מטרתו של עיסוי רפואי לטפל בבעיות אורטופדיות.פניה של המטופל עם בעיה ספציפית בה צריך לטפל. למשל כאבי גב תחתון,כאבי צוואר,פריצת דיסק,בלט דיסק,או בעיות של דלקות. הטיפול מתמקד במפרקים,ידיים,שרירי צוואר הקדמיים והתת עורפיים. משך הטיפול 60 דקות ומתבצע לפי חומרת מצבו.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי