טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

היום כבר ברור לכולם כי עיסוי הוא לא רק לצורכי הנאה,אלא חשוב מאוד להתנהלות תקינה של הגוף,מטופלים רבים מאמצים את הרעיון לקבל עיסוי בבית,אין צורך לצאת מהבית וניתן להזמין עיסוי רפואי ושיקומי עד הבית בהרצליה.מרבית האנשים יעדיפו לקבל עיסוי רפואי בבית גם בהיבט של הנוחות לאחר טיפול אפשר פשוט להתקלח ולנוח דבר שגם מבחינה מקצועית הוא נכון.

ניר חוכיימה מעסה רפואי מעניק עיסוי בהרצליה עד בית הלקוח מסביר על עיסויים שישחררו לכם את הגוף ואת השרירים בצורה מהירה ויעילה. מרבית האנשים שאני פוגש,סובלים מכאבי גב תחתון תפוס,שכמות תפוסות,לחץ על שרירי הצוואר דברים אלה פוגעים באיכות החיים של האנשים,יש את אלה אשר מודעים לעצמם ולא מקלים ראש ומקבלים טיפולי מניעה ותחזוקה אך מרבית האנשים מתקשרים לטיפולים מידיים כאשר מצבם הגופני רע מאוד.

היתרון בעיסוי עד הבית שהמטופל לא צריך דבר,המעסה מגיע עד הבית עם כל הציוד כולל כל הפרטים הקטנים מיטת טיפולים,מוזיקה מותאמת,מגבות,בחורף אף סדין חימום,מחמם שמן כל מה שצריך כדי ליצור אווירת עיסוי מושלמת.זמני העיסוי משתנים בין סוגי עיסויים השונים למשל עיסוי צדפות חמות או עיסוי תאי הרבל באג’ס שהם עיסויים בצמחי מרפא חמים הדורשים גם הכנה מוקדמת לפני העיסוי,המינימום הוא שעה ורבע להבדיל מעיסוי שבדי,עיסוי רקמות עמוק,רפלקסולוגיה,או שיאצו שהם יכולים להיות שעה מלאה.

לפני שבוחרים עיסוי חשוב להבין מה אומר כל עיסוי ואם בכלל סוג העיסוי מתאים למטופל. הרבה מטופלים לא מבינים בין סוגי עיסויים ועשויים לבחור טיפולים שאינם מתאימים לסוג הבעיה,דבר שיכול להתבטא באכזבה .ישנם מגוון עצום של עיסויים החל מעיסויים מפנקים ועד עיסויים לצורכי ריפוי הנותנים מענה לבעיות כמו פריצת דיסק,בלט דיסק,כאבי שרירים,כאבי גב תחתון המתבטאים בכאבים.

עיסוי שבדי– עיסוי מאוד פופולארי מוכר מבתי ספא לכולנו,זהו עיסוי בסיסי המתאים לאנשים אשר מחפשים עיסוי שעוצמתו אינה חזקה,יתאים בדרך כלל כעיסוי מרגיע ומפנק.טיפול שמתאים לאנשים שאינם מגיעים עם בעיה רפואית,אינו חודר לשרירים העמוקים ואינו ירגיע כאבים חזקים, למרות שאפשר לומר שכן מתבצע בטיפול שחרור שרירים,המרצת הדם,העלאת אנרגיה,ושחרור נפשי.אם אתם מחפשים עיסוי להרגעה ולשחרור מתחים עיסוי שבדי יתאים לכם או אנשים שלא מסוגלים לקבל עיסוי חזק ועמוק .

עיסוי רקמות עמוק– עיסוי המתאים לאנשים הסובלים מכאבי שרירים חזקים,למשל גב תחתון לחוץ וכואב,גם אלה הסובלים מבעיות של פריצת דיסק,בלט דיסק,בעיות אישאס,כאבים אשר מקורן בבעיות אגן או כאבי שרירים ברגליים,עיסוי המותאם לספורטאים פעילים אשר גופם נתון בעומסים בעקבות פעילות ספורטיבית מאומצת,עיסוי עמוק וחודרני כאשר טכניקות העיסוי מתבצעות על ידי מרפקים,אמות,שורש כפות ידיים,אגודלים שנכנסים עמוק אל השכבת השרירים העמוקים.

שיאצו- טיפול המתבצע בביגוד מלא נחשב לטיפול מאוד פופלארי ומבוקש מתאים מאוד לאנשים אשר אינם אוהבים שמן על הגוף,ונחשב לעיסוי מצוין להרפיית שרירים כואבים שכן מתבצע בטיפול גם מתיחות,מניפולציות,טיפול בשורש כפות ידיים של המטפל וטיפול במרדיאנים(מרכזי אנרגיה בגוף) אשר עוזר לאזן את כל מערכת השרירים בגוף.  רוב הטיפול מתמקד בצי’,לחיצות אשר צמודות לשרירים הממוקמים ליד עמוד שדרה.הטיפול מעלה את האנרגיה בגוף,מביא להרפיה כללית של כל שרירי הגוף,הטיפול יכול להתבצע על מזרן או מיטת טיפולים.

עיסוי קונכיות חמות-עיסוי בצדפות ים המכילים צמחי מרפא אשר מחוממים בג’ל חימום,אותם מכניסים אל תוכן הצדפות,נדרשת הכנה לעיסוי לפחות 20 ד’ק לפני הטיפול. עיסוי קונכיות חמות מתאים לאנשים אשר מחפשים עיסוי משולב גם הנאה בטיפול,גם שחרור שרירים,הטיפול משלב שלושה אלמנטים עיסוי שמנים,עיסוי בצדפות חמות ומריחת פילינג רימונים דק לשיקום העור.

עיסוי צמחי מרפא תאי הרבל באג’ס– העיסוי הכי טוב שקיים,4 כדורי בד אשר בתוכם דחוסים עשבי מרפא לימון,קינמון,לבנדר,קמומיל,מרווה,עשב לימון,מחממים את צמחי המרפא בסיר אידוי כאשר צמחי המרפא חמים לחים ורטובים אפשר להתחיל בעיסוי.הטיפול משלב גם עיסוי רקמות עמוק וגם טיפול בצמחי מרפא חמים.עיסוי בצמחי מרפא אורך לפחות 1:30-1:40.עיסוי מאוד אינטיסיבי ומתאים  לאנשים הסובלים מכאבים חזקים,דלקות,פריצת דיסק,בלט דיסק,כאבי שרירים ברגליים,כאבי צוואר ובעיות בחוליות בצוואר.אחד העיסויים המבקושים,ריחות צמחי המרפא משפיעים גם ברמה הנפשית ומעודדים הרמת מצב רוח ואופוריה .

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי