טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

כל אחד בכל רגע נתון עשוי לחפש עיסוי בכפר סבא.בעקבות כאבים המצטברים בגוף או לצרכים של פינוק והרגעה.חווית עיסוי עד הבית בכפר סבא היא הבחירה המושלמת.המטופל אינו צריך דבר. המסגיסט מגיע עם ציוד מלא.מיטת עיסוי,שמנים,מגבות ואפילו מוזיקה מרגיעה.אנשים יודעים שהבחירה בעיסוי עד הבית היא הטובה ביותר.אין צורך לצאת מהבית לאחר העיסוי.אפשר להישאר עם התחושה הכיפית מבלי לצאת מהבית.ניר חוכיימה מעניק עיסוי בכפר סבא מפרט על סוגי עיסויים שוברים שגרה.

עיסוי בכפר סבא עד הבית

המתח גורם מספר אחד למחלות.בעקבות שרשרת מחלה נפגעים תהליכי החיים התקינים.שינה,אנרגיה,לא בכדי מגיעים אנשים לאפיסת כוחות ותחושת ריקנות וחוסר כוח.בעקבות שרשרת מחלה מפתחים מחלות הפוגעות בבריאות.לחץ דם,סוכרת ובעיות של תפקוד איברים.עיסוי מפנה חומצות המצטברות בשרירים גם במצבים של הידבקויות בשרירים.חשוב בעקבות הלחץ והמתח הרב שאנשים נמצאים בו. משמש אמצעי חשוב להפחתת מתחים ושחרור שרירים.חיוניותו חשוב למהלך תפקוד שוטף תקין.עיסוי רפואי ורקמות עמוק אלה טיפולי עיסוי העוזרים לבעיות רפואיות.בעיות שמקורן בכאבים בשלד ושרירים.בטיפולים אלא מבוצעים כניסה עמוקה אל השרירים. שימוש במרפקים,אמות,שורש כפות ידיים,אגודלים.כוללים טכניקה של הקשה,תיפוף,וניעור.המטרה להזרים אנרגיה והמרצת הדם לכל איברי הגוף.

מערכת השלד והשרירים אינה בנויה לעומס כה גדול.אנשים מעמיסים על גופם יותר מדי.כך מתפתחת מחלה או כאב.הגוף נותן סימנים אנשים חושבים זה יעבור.לפעמים באמת עובר אך זו אשליה.הכאב הבא קרוב מתמיד.כאשר ישנו התקף בצורה קשה של גב תפוס.חוסר יכולת לשבת,לקום,לתפקד,הסבל הוא מיותר.ההמלצה היא לעבור עיסויים לפני שהכאב מופיע.קל וחומר אם נמצאים בעומס גדול.אם אתם לא עוסקים בפעילות גופנית.התחילו להתאמן ולהניע את השרירים והגוף.טיפולי עיסוי רפואי נותנים תוצאות מידיות.כבר במהלך ה48 שעות לאחר העיסוי תבחינו בשינוי.אתם עלולים להרגיש את הלחיצות והכניסות העמוקות אל השרירים.

ישנם טיפולים משולבים פופולאריים יותר בבתי ספא.עיסוי שבדי משולב רפלקסולוגיה,עיסוי רקמות עמוק משולב רפלקסולוגיה.עיסוי משולב משחרר ומרגיע.הבחירה הטבעית של מטופלים שרוצים להנות קצת במסאז.ההנאה האמיתית לאחר העיסוי עצמו.כאשר מרגישים תנועה רחבה יותר וגמישות שרירים.לסובלים ממגרנות עיסוי צוואר מפחית את הלחץ על שרירי הצוואר.

טיפולי מסאז רפואי מסייעים לשחרר שרירים תפוסים.במיוחד בשרירי הרגליים ושרירי גב תחתון.כל מי שחלה בקורונה מדווח על כאבי שרירים חזקים.כאבים אלו מקשים על התאוששות מהקורונה.ישנם כאלה שלוקח להם שבועות לחזור לעצמם.דבר אשר פוגע בחזרת הגוף לעצמו.וירוס אומיקרון מדבק מאוד.הרבה מאוד אנשים סובלים קשות מכאבי שרירים.מתאפיין גם בחולשה אדירה של הגוף.עיסוי רפואי משחרר שרירים תפוסים.בטיפול מתבצעות מתיחות לכלל השרירים בגוף.צמחי מרפא עוזר להחזיר את החיות לגוף.עשבי מרפא מחוממים העוזרים להתאוששות הגוף בצורה מהירה.אחד הטיפולים המומלצים לכאבי שרירים בכלל.

למרות שהרבה חושבים שפריצת דיסק דבר נורא.הרשו לי להרגיע אותכם זה לא אסון גדול!כל עוד מטפלים בפריצת דיסק או בלט דיסק כראוי.ההתאוששות תהיה מהירה הכאבים בגוף ייעלמו.האם ניתן לחזור לפעילות ספורט?בוודאי.מסאז’ נועד לשקם את החוליות שנפרצו או נפגעו.חשוב לבצע תרגילים של מתיחות.פעילות כמו יוגה ופילאטיס מכשירים.מטופלים חוזרים לעסוק בפעילות ספורטיבית.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי