טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

לא פעם תזדקקו לשחרור שרירים תפוסים.עיסויים עוזרים להקלה בכאבים.הפעולות הבסיסיות הופכות למסובכות וקשות.מסאז’ רפואי מקל על בעיות תנועה ושרירים תפוסים.אנשים מגיעים לטיפול עם חגורת גב בעקבות כאבים.מטופלים אשר נתפסו בגב תחתון הגיעו למצב של קשיים בהליכה.השגרה העמוסה מביאה לחץ ומתח בשרירים.בהיעדר טיפול בגוף תגיעו לעומס בגב תחתון.במידה ולא תטופלו תחוו כאבים .הימנעו מפעולות חדות כאלה שהגוף אינו מכיר.תנועה חדות עלולות לתפוס את הגב התחתון .ישיבה מרובה על מחשב מגבירה את הלחץ על שרירי ישבן וגב תחתון.

עיסוי רפואי להקלה בפריצת דיסק

פריצת דיסק בשונה ממה שחושבים,אינה מונעת קבלת עיסוי רפואי.כאשר ישנה פריצת דיסק המלווה בכאבים,חשוב לעבור טיפול.במקרים אלו כדאי לעבור טיפול.מפחית לחץ מהחוליות ומקל על הכאבים.ביצוע מסאז טיפולי תמנע כאבים באופן מידיי.מניסיוני,במידה וקיימת פריצת דיסק טיפולי מגע,נותנים מענה מיידי לכאבים.הנעת מפרקים וטיפול בשרירי הגב מפחיתים כאבים משמעותית.אדם הסובל מפריצת דיסק פעילה יסבול מכאבים חזקים. מסאז לגב תחתון מלווה בכאבים בתחילת הטיפול אך מפחית את הכאב.לקראת סוף העיסוי תרגישו מצוין.מטופלים מדווחים על הצלחות כבר לאחר כמה טיפולים.

עיסוי בקדימה-טיפול בכאבי גב חזקים

אם כבר נתפסתם חזק חשוב שתבחרו מעסה רפואי מנוסה. תרצו תוצאות מידיות ועל מיומנות ומקצועיות אי אפשר להתפשר.עיסוי חרום מטרתו ליישר את גב המטופל מתבטא בקושי בהתרוממות.גב תחתון תפוס מגביל מישיבה לעמידה,קושי בישיבה,וקושי בשכיבה. הכאב אינו עוזב את המטופל,זריקות ומשככי כאבים בדרך כלל לא יעזרו.טיפול בכאב מטרתו להפחית את הכאב האופן מיידי ולשפר תנועה.מתמקד בשרירים הלוחצים על עצבים ,שרירים אשר אחראים על יציבה כמו זוקפי הגב.בנוסף בטיפול יטופלו מפרקים,צוואר,שרירי ישבן והאגן עצמו. ניתן להוריד את עוצמת הלחץ לאפשר למטופל תנועה רחבה ללא כאבים. אם תבצעו פעילות ספורטיבית ותנהלו מערך חיים תקין סביר להניח שלא תסבלו מכאבי גב.ישיבה מרובה,נהיגה מרובה ללא הפסקות ועמידה רבה תגרום לכם לצרות. עיסויים תומכים יעזרו להרפות את השרירים וימנעו כאבים רבים בגוף.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי