טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

עיסוי רקמות עמוק ,עיסוי רקמות עמוק עד הבית,

מסאז נותן מענה לפתרונות של בעיות רבות.אנשים רבים סובלים מבעיות בחוליות.טיפולי מגע מקלים על כאבים.רוב האנשים מגיעים במצב אקוטי.לאחר שסובלים תקופה ארוכה מכאבים.עיסוי רפואי טיפול שיקומי לבעיות שלד ושרירים.אחוז רב מהאוכלוסיה סובל מפריצת דיסק,בלט דיסק וכאבי גב.כמעט כל אדם שני מתלונן על כאבי גב.האם עיסוי פותר כאבים ממקור חולייתי?בהחלט שכן.מטופלים רבים מגיעים לטיפולים בעקבות כאבי גב.חלקם מתלוננים על כאבי גב עם הקרנות לרגליים.בנוסף עשויות להיות הירדמויות של הרגליים.איך אתה מצליח לפתור את הבעיות?נסיון מקצועי.כמטפל מעל 20 שנה בתחום המגע.הנסיון הקליני מוכיח את עצמו מידי יום.אין ספור מטופלים שריפאתי בטיפולים.אחד הדברים החשובים הוא אמונה.כאשר המטופל מאמין במטפל קורים דברים טובים.ניר חוכיימה מעניק עיסוי בתל מונד.

הכאב יהיה שם תמיד כל עוד לא תטפלו בעצמכם.ישנם משחות מצוינות שמקלות על הכאבים.אבל כל זה זמני ולא תמיד יעזור. אני פוגש מטופלים שעוברים זריקות קורטיזון.לו ידעו שעיסוי רפואי יפתור להם את הבעיה.הם לא היו מהססים אפילו לרגע.כל מטופל מכיר את עצמו וגופו הכי טוב.אם לא תשנו את אורח החיים הרבה לא ישתנה.גם אם תגיעו לריפוי מלא ללא כאבים.ישנם פעולות בסיסיות שאם לא תקפידו יגרמו לכאבים.

ישיבה לא נכונה,כאשר הגב לא מונח על משענת הגב.אפשר לראות אנשים שיושבים עם גב מכופף.אלה אחד הגורמים והנזקים מישיבה.כיפוף הצוואר מייצר לחץ בצוואר ומגביל בתנועות הצוואר.הגבלת תנועה בצוואר גם תקשה על נהיגה.הרי כאשר אנחנו נוהגים יש צורך בהטיית הצוואר.עמידה מרובה ונשיאת משקלים כבדים יביאו לכאב בגב תחתון.

 

למסאז רפואי מגיעים בדרך כלל אנשים שסובלים מכאבים. קיימים 4 טיפולי גוף מצוינים.עוזרים להפגה בכאבים ויעילים.ואף פותרים בעיות מורכבות בשלד ושריר.מסאז רפואי מטרתו פתירת בעיות רפואיות בתחום האורתופדיה.שיקום פריצת דיסק,בלט דיסק,בעיות כתף.מועיל לפריקות כתף,כתף קפואה,ופציעות ספורט.מטרתו לשקם אזורי חוליות פרוצות או בלטי דיסק פגועים.להביא לשינוי בכאבים הנגרמים משינויים ניווניים.טכניקת הטיפול לפי טריגר פוינט,איתור נקודות מעוררות כאב.באיתור נקודות ניתן לפתור בעיות בעזרת לחץ נכון מדויק.הטיפול נחשב לעוצמתי,אינטיסיבי,עמוק ומרפא.

רקמות עמוקות טיפול ברקמות רכות.עיסוי השרירים העמוקים.כואב אבל משחרר.טיפול הנחשב לרפואי ומתאים בעיקר לספורטאים. מתאים לאנשים בעלי מתח בשרירים בעיקר כאב כרוני.העיסוי אינטנסיבי מאוד ומרפא בטיפולים בודדים.טכניקת הטיפול מרפקים,אמות,שורש כף היד,ואגודלים.טיפול המתמקד בזוקפי הגב האחראים על היציבה.בנוסף התמקדות במפרקים,צוואר וגב תחתון. אנשים פעילים מבחינה ספורטיבית מתבצע שיקום לשרירי הגוף.אוהבים טיפול בבגדים מלאים?טווינא בחירה מצוינת.מסאז דינאמי וממריץ.עוזר לפתור כאבים ובעיות אורתופדיות.מעורר אנרגיה וזרימת דם לכל איברי הגוף.הטיפול מסיר רעלים מהגוף במהירות רבה.ריפוי של כאבים וכל זאת ללא שמן.שימוש באמות,שורש כף היד,לישה,ותיפוף.

מה עושים עם כאבי גב חזקים?עיסוי צמחי מרפא.עיסוי תאי הרבל מותאם לכאבים חזקים ודלקות.מעבר לתחושת הקלה בכאב תחושו אופוריה והתרוממות רוח. מסאז עשבי מרפא כולל 4 כדורי בד.בתוכם נמצאים עשבי מרפא מיובשים. לימון,קינמון,מרווה,לימונית,קמומיל,ולבנדר.הטיפול משולב עם עיסוי רקמות עמוק.המעסה יחמם בסיר אידוי 4 כדורי בד של צמחי מרפא.הטיפול יתחיל בחימום השרירים בעיסוי רקמות.לאחר שהשרירים חמים ילחץ על הגוף עם צמחי המרפא החמים.תנועות העיסוי בצורה סיבובית ולית ישיר ובתנועות מעגליות.העיסוי נחשב לארוך בין שעה וחצי לשעתיים.לא כולל חימום צמחי המרפא.טיפול משחרר ויעיל לאלו הסובלים מכאבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי