טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

מגע חשוב ביותר לקיומו של האדם.הופך אותנו לשמחים ומלאי באנרגיה טובה.אין קיום ללא מגע אנושי בתקופה בה הניכור הולך וגדל.איזון גוף נפש ביטוי מקובל לרצון האנושי בקרבה וחום. מרבית האנשים בטיפולים אינם מודעים למצבם הגופני.המצב האידיאלי לעיסוי הוא בשגרה ללא כאבים מניעה ותחזוקה.לא צריך לחכות עד שאתה לא יכול לקום מהמיטה.חלק מהאנשים מגיעים למצב של כאבים כרוניים. טיפולי מסאז  עוזרים בהפחתת הכאבים והעומסים בגוף.הרצף הטיפולי מאוד חשוב כדי שיהיה המשכיות והתקדמות כל הזמן.

 מטרות מסאז רפואי הוא מניעת כאב.עוזר בפינוי פסולת מהגוף ופינוי חומצות שומן. טיפול קבוע מביא את הגוף לתפקוד טוב ושובר מעגל כאב.המטופל ללא כאבים,ללא הגבלת תנועה ושיפור בכאבים.עיסוי מאזן סוכרים ומומלץ לחולי סכרת.מוריד לחץ דם,מזרים דם ללימפה,ומאזן גוף נפש.חשוב לעדכן את המטפל בהתפתחויות לאחר הטיפול לצורךהתקדמות.ריאקציה יכולה להופיע עד 72 שעות מרגע הטיפול. המטופל עלול להרגיש את אצבעות המטפל עד יומיים לאחר מכן.הופעת ריאקציה הוא דבר משמח זוהי תגובה חיובית לטיפול.

האם עיסוי רפואי עוזר באופן מיידי

אל תצפו שכאבים כרוניים יעברו בטיפול אחד.סיבות רבות לכאבי שרירים.רובם נובעים מליקוי בשלד ושרירים.פריצת דיסק מקרינה כאבים לאזורים שונים בגוף.אימוני כושר חזקים יוצרים לחץ על השרירים וגורמים לכאבי שרירים.אימונים מאומצים עשויים לגרום לפציעות ודלקות.פציעות עשויות לשבש פעולות פשוטות למשל דלקת בכתף.השחרור בעיסוי מורגש מיידית הקלה בכאבי שרירים.בטיפול מתבצע פירוק חומצות חלב,שחרור שרירים,הנעת מפרקים.לגוף יש כוח ריפוי שמרפא את עצמו צריך סובלנות.

התהליך עשוי לקחת זמן. את התוצאות תראו לאחר כמה מפגשים.חשוב מאוד להתאמן בצורה מבוקרת לא להעמיס על הגוף.לתת לגוף זמן מנוחה והתאוששות.מרבית מתאמני חדר כושר לא מבצעים מתיחות.דבר שמוביל לפציעות,דלקות וכאבי שרירים. קשה להעביר רגשות,התחושה אחרי עיסוי רפואי.תחושה של הקלה,שחרור אנרגיה וזרימה דם טובה.לאחר טיפול מומלץ לנוח.לכן מטופלים רבים יבצעו טיפולים בערבים.הרבו בשתיית מים והחזירו את הנוזלים לגוף.הפסולת כבר תצא דרך מערכת השתן.

עיסוי רפואי הינו טיפול המתמקד בבעיות בריאות שלד ושרירים

עיסוי רפואי מטרתו להוריד את הלחץ מאזור בלט דיסק. מטופלים פונים למסאז שיקומי בעקבות הכאבים.מטופלים שסובלים מכאבים חזקים יעשו הכל לפתור אותם.מטופלים שעוברים עיסויים סדירים הכאב עובר לחלוטין. חשוב מאוד לטפל בבלט דיסק מהעובדה שהנזקים עצומים.מפגשי טיפול במגע מחזיר את הגוף לפעילות תקינה ללא כאבים.הגעתי למטופל שסובל מכאבי גב חריפים ולא יכל ללכת.אחרי כמה עיסויים,הגוף מגיע לאיזון,אין לחץ על הבלט דיסק.הכאבים פחתו לאחר שני טיפולים בלבד והצליח לתפקד.חשוב להבהיר כי ישנה חשיבות רבה לטיפולי תחזוקה ומניעה.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי