טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

בלט דיסק יכול להופיע כאשר עוברים את גיל 30.זאת בעקבות שינויים ניווניים.עם גילוי בלט הדיסק האדם נלחץ סה”כ מאוד הגיוני.בלט בהגדרתו בליטה של חלק מהדיסק החוצה.מעטפת הדיסק לא נקרעה ולא נחבלה.נחשב למצב קל יחסית לטיפול.מצב שאפשר לפתור אותו יחסית בפרק זמן קצר.אל תטעו בלט דיסק אחד או יותר עשוי להביא לכאבים חזקים ביותר.כל עוד המטופל מבין את מצבו.מגיע לטיפולי שיקום התהליך יהיה מהיר לריפוי.

בדיקות הדמיה חשובות מאוד.יש לבצעם לפני תהליך טיפולי.ישנם אנשים שנפגעו בבלט דיסק אינם יחושו כאבים כלל.בלט דיסק יכול להופיע בחוליות הצווארית ובחוליות הגב.כאשר הקשה ביותר הוא בלט גב אמצעי.זאת בעקבות הקרנות כאב למספר מקומות במקביל.מה שמגביר את הכאב לרוב הוא לא הבלט דיסק עצמו.אלא הלחץ שהוא מפעיל על השרירים עצמם.השרירים מתכווצים ואז נוצר לחץ על הבלט עצמו.מגביר את הכאבים יותר ויש לחץ חזק על השרירים.

בלט בהגדרתו בליטה של חלק מהדיסק החוצה מעטפת הדיסק לא נקרעה ולא נחבלה.נחשב למצב קל יחסית לטיפול,מצב שאפשר לפתור אותו יחסית בפרק זמן קצר.

הטיפול מורכב ומתבצע עיסוי רקמות רכות.חשוב לבוא עם הממצאים מבדיקות הדמיה.בדיקות רנטגן רק מחדדות את מצב החוליות העדכני.ישנם מטופלים שמגיעים עם צילומים לא רלוונטים.מעסים מקצועיים מצליחים לזהות לחץ של פריצת דיסק או בלט דיסק.טיפול בנקודות כאב בשרירי זוקפי הגב העמוקים נמצאים קרוב לעמוד שדרה.בשקע הקל בין עמוד השדרה לקבוצת השרירים המשפיעות על בלטי דיסק.

מאוד אינטנסיבי ועמוק ולעיתים כואב.סביר להניח שהלחץ על שרירי זוקפי הגב יהיו חזקים. לאחר העיסוי הראשון ייתכנו כאבים.אבל לא כאבים שהגיע איתם לפני המאיפיינים בלט דיסק.אלא יותר כאב של לחץ המופעל בעת העיסוי.נקרא ריאקציה שזה פעילות הגוף לאחר העיסוי.דבר זה יכול להופיע עד 72 שעות מרגע הטיפול.לרוב ב24 שעות הראשונות ולאחר מכן תהיה הטבה משמעותית.מספר הטיפולים המומלץ 5-6 כבר בטיפול השני והשלישי המטופל יראה תוצאות.הקלה התנועה,שיפור בכאבים,תפקוד טוב יותר.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי