טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

מסאז תאי הרבל נחשב לאחד העיסויים הטובים.בעקבות עשבי המרפא המיובשים המשולבים בטיפול.טיפולים בצמחי מרפא ידועים מימי קדם וחיוניים לנו גם כיום.הטבע מצליח להפתיע אותנו עם הרפואה המודרנית למרות שהתקדמנו.  
צמחי מרפא להם כוחות עוצמתיים מעניקים דרך נפלאה לשיפור הבריאות.משפרים זיכרון,ומסייעים במצבים של שרירים תפוסים וכואבים.מחזקים את המערכת החיסון ועוזרים להקלה בכאבים.הטיפול מקורו בתאילנד ומבוצע גם היום בכל בתי הספא.פיתוח השיטה התחילה בעקבות חזרתם של חיילים תאילנדים משדות הקרב.נזקקו לטיפולים רפואיים וקיבלו קומפרסים וטיפולי מגע.

התאילנדים פיתחו את השיטה באופן טבעי.הנשים הניחו שקיות עם צמחי מרפא על גופם של החיילים.בהדרגה למדו את סודות הטיפול והכוח שבעשבים המעשירים את העור במינרלים. טיפול מעולה נחשב לטופ של עולם העיסויים.בשל תכונותיו העוזרות בריפוי ושיקום איברי גוף שנפגעו.אחד העשבים המצויים במסאג תאי הרבל הינו רוזמרין שתכונתו העיקרית המרצת המוח.אזכור לכך במחזה המלט. “הנה רוזמרין לחידוד הזיכרון”.מאז ומתמיד שמן רוזמרין נחשב לחידוד הזיכרון.

עיסוי תאי הרבל באג'ס

תכונותו הבולטת של צמח הלימון הינו משתנת.עוזרת בפינוי חומצות שתן מהגוף מפנה רעלים מהגוף.עודף חומציות בגוף גורמת לבעיות בדלקת פרקים.כאשר הגוף אינו נפתר מחומצת שתן,נוצרים גבישים הגורמים לדלקות וכאבים במפרקים.ברפואה ההודית השתמשו בלימון לטיפולים של כאבי ראש.השפעתו ממריצה לכל הגוף והוא מחטא רב עוצמא

הרמב”ם(רבי משה בן מימון)עסק ברפואה בחקר צמחי מרפא.התייחס לסגולות המרפא שלהם ולהתוויות הרפואיות שלהם.אַתָּה קַח-לְךָ בְּשָׂמִים רֹאשׁ מָר-דְּרוֹר חֲמֵשׁ מֵאוֹת.וְקִנְּמָן-בֶּשֶׂם מַחֲצִיתוֹ חֲמִשִּׁים וּמָאתָיִם.וּקְנֵה-בֹשֶׂם,חֲמִשִּׁים וּמָאתָיִם.נחשב לצמח מחמם מאוד לכן הוא מתאים לטיפול בכאבי שרירים.הקינמון מקל על כאבי מפרקים,פיברומיאלגיה,ודלקות שרירים.

ברפואה הסינית מחזק את צ’י(אנרגיה)של הלב והכליות.שימוש בקינמון צריך להיעשות בצורה זהירה.התכונות העוצמתיות שיכוך כאבים והרגעת שרירים כואבים.משמש כטיפול מונע ומחזק את מערכת החיסון.התכונות החזקות שחרור כאבים צוואר,פריצת דיסק,שרירים נוקשים,ונוקשות של מפרקים.בנוסף עוזר בדלקת בשרירי כתף,דלקות,דלקות כתף.אפשר לעזור בעיסוי צמחי מרפא תכונות הצמחים השונים מחזקות אחת את השנייה.

 

שמנים מרווה בהירה,רוזמרין וקמומיל

צמח מרווה בהירה גדל באיטליה,ישראל,סוריה ודרום צרפת.מרווה יכולה לגדול במקום בו האדמה יבשה.יש לו ניחוח נפלא המזכיר אגוזים.בשימוש טיפולי גורם לתחושת אופוריה.התחושה שמרגישים מטופלים לאחר מסאז תאי הרבל באגס.מסייעת במצבים של מתח.גורמת להרפיית שרירים וטובה במיוחד לטיפול בשרירים מתוחים.בנוסף עוזרת להקלה במתח מפעילות ספורטיבית מאומצת.

רוזמרין יש לו השפעה ממריצה ועוזר לשיקום פגיעה בעצבי התנועה.משכך כאבים מעולה ללא השפעה מרדימה ומקל על כאבים ראומטים.משפיע על מערכת העצבים.עוזר במחלות ניווניות במיוחד טרשת נפוצה.חייב לציין לא הוכח מדעית אלא רק מנסיוני הקליני.

הקמומיל מרגיע ונלחם בדלקות.הקמומיל הגרמני מעולה לדלקות פנימיות וחיצוניות.אנחנו מכירים את הבבונג משתיית תה לכאבי בטן או הרגעה.מחטא רב עוצמה יחד עם פעולתו האנטידכאונית.מסייע להשתחרר ממתח דיכאון ועצבנות

בתחילת הטיפול מחממים את צמחי המרפא בתוך סיר אידוי.שמים ארבע יחידות שקי עשבי מרפא עד אידוי מלא של הצמחים.לאחר שהעשבים רטובים,לחים,וחמים מתחילים בחימום שרירים ולוחצים על שרירי הגוף.הלחיצות מזכירות פעולות שיאצו וטווינא.מפעילים לחץ ומסובבים על השרירים,מפרקים,גידים,תעלות עצבים.הטיפול מתחיל מהגב,עבודה על שרירי הגב,רקמות חיבור,זוקפי הגב העמוקים.מקומות אלה תפוסים מעסים ומשחררים כל מקום שיש בו חוסר איזון.עשבי מרפא עוזרים מטפל להקלה בדלקות,כאבים כרוניים.הפחתת כאבים חזקים לדוגמא בלט דיסק,בקע דיסק,פריצת דיסק.מסאז צמחי מרפא בכל הגוף כולל עצבי הפנים ושרירי הלסת.בסיומו מבוצע עיסוי קרקפת.משך הטיפול הינו 75-90 דק.לאחר הטיפול תרגישו שחרור,שלווה,תנועה רחבה. .כאבי שרירים יעלמו לאחר הטיפול.חל איסור מוחלט לצאת מהבית 3 שעות יש להקפיד על הנחיה זו.

כתיבת תגובה

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי