טלפון: 054-9464846 דוא"ל: nir@nir-massage.com כתובת: התאנה 33, תל מונד

בלוג

פריצת דיסק או בלט דיסק בצוואר או בגב הם בעיה נפוצה,הפריצות הפופולאריות הם בדרך כלל בצוואר ובחוליות גב תחתון,כמעט כל מטופל שלישי סובל מפריצה או מבלט,אימוני כושר בעצימות גבוהה,שינה לא נכונה,תפקוד לקוי,הרמת משקלים כבדים,יציבה לא נכונה,ישיבה מרובה על מחשב שתגרום לכם צרות רבות לצוואר או לגב בעקבות תנוחות לא טובות ובכיפוף למשך זמן רב,נהיגה מרובה פוגעת בשרירי הצוואר והגב או פריצת דיסק ובלט דיסק הנוצרים בעקבות שינויים ניוונים בעקבות גיל כל אלה יכולים להביא למצב של פריצת דיסק,בלט דיסק,בקע דיסק.

הרבה אנשים סובלים מפריצת דיסק ובלט דיסק.לאחר גיל 30 אנו חווים שינויים ניווניים.זהו תהליך טבעי של גופנו.האם ניתן לעשות עיסוי בפריצת דיסק?מומלץ מאוד.אלה לא מקרים שאי אפשר לטפל בהם.הכאבים חזקים חלקם מקרינים לרגליים.מרגישים כאילו משהו תקוע.האדם שנמצא במצוקה לא יודע מה לעשות. מי שחווה פריצת דיסק יודע כמה זה כואב.ניתן להחזיר מטופל לשגרת חיים תקינה.באמצעות טיפולי מגע שונים.זהו תהליך שלוקח זמן התמדה יביאו לשיפור ניכר.

הגוף תמיד מזהיר בתחילה מגיע כאב קל.אם לא מתייחסים זה תוקף אותך בכאבי גב חזקים.המשכיות בטיפול מאוד חשובה להצלחה.ככל שהטיפול רחוק מהטיפול הקודם יקח לגוף יותר זמן להתקדם. תדירות הטיפולים אחת לשבוע.תלוי במצב ובכאבים עליהם התלונן.הטיפול מתאפיין בשרירים הצמודים לחוליות.אם מדובר בחוליות תחתונות יכלול גם אגן,ישבן וגב תחתון.לרוב מטופלים מחלימים באופן מלא.חשוב לציין שאין דבר כזה החזרת הדיסק למקום.

כדי לפתור את כאבי פריצת דיסק.חשוב לעשות את הדברים הנכונים.עיסוי רפואי יש לו כוח רב.מטרתו לאזן את מערכות הגוף.מדובר במסאז מאוד אינטנסיבי ועמוק.לחיצות עמוקות לשחרור הקרנות כאב.לרוב יידרשו טיפולים לשרירים העמוקים.אם מדובר בפריצת גב תחתון יידרש טיפול לישבן ואגן.תתפלאו לאחר מה שיקרה לאחר הטיפול.הישבן אזור אינטימי אך אל תתבלבלו.רוב כאבי גב תחתון מגיעים ממקורות אלה.כאשר מדובר בפריצת דיסק בגב יש לטפל בשרירי הצוואר.אין שום סיכוי שיש כאבים בגב והצוואר אינו עמוס.

יחד עם זאת טיפול ייעשה לפי הממצאים בעיסוי.נטפל בחוסר איזון כדי שהמטופל/ת ירגישו טוב יותר.עיסוי רפואי לפריצת דיסק עוזר לשיקום גב תחתון.ברגע שהלחץ ישתחרר יעברו גם ההקרנות לרגליים.בטיפול משולב מניפולציות ומתיחות שעוזרים להגמשת השרירים. .ברגע שנבצע את העיסויים בצורה הנכונה נראה שיפור ניכר.תוצאות החל מהטיפול השלישי לערך.הגוף יודע גם לרפא את עצמו.המטופל יכול לחזור לשגרת חיים ללא כאבים.טיפול בצוואר הוא הכרחי.הורדת הלחץ מחוליות הצוואר שחרור לחץ ושיפור טווח תנועה.הטיפול עצמו לא נעים אך התוצאות מרשימות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.
דף הבית
הזמנת טיפולים
החשבון שלי